eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie domu jednorodzinnego - premia termomodernizacyjna › Re: Ocieplenie domu jednorodzinnego - premia termomodernizacyjna
    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie domu jednorodzinnego - premia termomodernizacyjna
    Date: Fri, 25 Jun 2010 22:54:29 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Witam,
    >
    > Czy ktoĹ&#65533; moĹźe Ä&#65533;wiczyĹ&#65533; pozyskanie premii
    termomodernizacyjnej?

    > ZwĹ&#65533;aszcza w przypadku (blisko) 100% finansowania inwestycji ze
    Ĺ&#65533;rodkĂłw
    > wĹ&#65533;asnych?
    >
    > Innymi sĹ&#65533;owy mĂłwiÄ&#65533;c nie mam potrzeby brania kredytu na
    > termomodernizacjÄ&#65533;, ale jest to niestety warunek konieczny otrzymania
    premii.

    > Z gĂłry dziÄ&#65533;kujÄ&#65533; za wszelkie przemyĹ&#65533;lenia i sugestie.
    >
    > Piotrek
    Jesteś idealistą a rzeczywistość to nie fabryka czekoladek. W łańcuchu
    zarabiania pieniędzy jesteś ostatnim ogniwem. Nie Ty masz zarobić, Tobie rzucą
    ochłap pod warunkiem że spełnisz wymagania tych co zgarną kasę z tysięcy takich
    jak Ty.Nie chce mi się liczyć dlatego strzelę. Przy 10 latach spłaty kredytu
    pewno kwota jaką należy zwrócić jest sporo wyższa niż premia. Ty masz swoją kasę
    i dlatego z Tobą nie będą rozmawiali. Masz 45 klocków i oni mają potem ze swoich
    dać Ci 7 tysięcy. Widzisz gdzieś tu interes dla nich. Po za tym co to dla nich
    za interes ze będziesz kupował mniej tego co musisz kupić. Jak tylko
    dostatecznie duża ilość takich jak Ty zacznie kupować mniej nośników ciepła. To
    natychmiast nośniki zdrożeją tak żeby zwykli ludzie za dużo nie oszczędzili.
    Oczywiście ci co ocieplą bardzo na tym zyskają. Przez jakiś czas będą płacili
    mniej a jak zdrożeją nośniki to się zrównają z kosztami przed ociepleniem. Jak
    by miało być uczciwie to premia by się należała każdemu bez żadnych warunków.
    Ocieplił, sprawdzili i wypłacili.