    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie fundamentu
    Date: Wed, 17 Aug 2016 21:57:15 +0200

    W dniu 16.08.2016 o 21:41, Mateusz Bogusz pisze:
    > W projekcie mam 15cm zwykły styropian. Kierownik mówi że wody nie widzi
    > i żadne "wodostyry" nie są potrzebne.
    Ja powiem tylko tyle, że mieszkam już 25 lat i pierwsze lata miałem
    sucho. Po powodzi w 1997 (a mieszkam kilkanaście metrów powyżej lustra
    rzeki przy najwyższym stanie wody i jakieś 1,5 - 2 km od rzeki w
    poziomie) zrobiło się wilgotno i czasami pojawiała się woda w kanale w
    garażu. Po powodzi w 2009 woda zagościła w kanale w garażu już na dobre
    i w końcu go zasypałem.
    Tak więc to, że dziś wody nie ma nie znaczy, że tak będzie zawsze.
    Jacek