  • Data: 2016-08-18 23:08:35
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast zastanawia mnie to "tylko 10cm XPS" - czy XPS ma być
    > cieplejszy, czy chodzi o wilgoć od podłogi (chudziaka)?

    Cytuję architekta "Ponieważ na fundamencie (pionowo przyp.) jest już
    15cm, to w środku nie będzie przemarzać i starczy 10cm".

    Trochę pogadaliśmy i ostatecznie zamówiłem 15cm wodostyru izolbetu, a na
    podłogę dam EPS jakiś podłogowy ale co najmniej 15cm. Dodatkowe 5cm ma
    się wziąć z chudego który z 10cm zostanie przycięty do 5cm.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz