    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie lukarny
    Date: Fri, 30 Jul 2010 13:24:27 +0200

    "jacek_1970" <t...@u...gmail.com> wrote in message
    news:i2u8lp$gd2$1@speranza.aioe.org...
    > Zwróć uwagę przed zabudowaniem tego od środka na wszelkie mozliwe
    > nieszczelności którymi powietrze może się snuć.
    > Ja tego nie dopatrzyłem w łazience i mam takie szparki ze na parapecie
    > kamera termowizyjna pokazała przy -25 stopniach na dworze -3 stopnie.
    >
    > Przed tą zimą zamierzam zerwać gips w łazience w lukarnie i pianką
    > pouszczelniać wszelkie szparki.
    >
    > Ja boki z OSB ocieplałem 10cm styropianem i pianką w szpary, ale nie
    > wszystkie i nie w łazience o której wspomniałem.

    I widzisz, wielu tego nie rozumie o czym mowa. Dopiero na sobie wychodzi jak
    drobna struga powietrza potrafi zmrozić pół ściany.
    Co dopiero się dzieje pod styropianem klejonym na placki jak pod parapetem
    gdzieś sączy się powietrze, a wlatuje gdzieś dołem delikatnym pęknięciem.
    Takie fuszerki ekip budowlanych powinny być traktowane jak wyłudzenie
    pieniędzy za fikcyjną usługę, oszustwo, a nie jako sprawa cywilna.