    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie poddasza - wentylacja pod deskami. [OT]
    Date: Mon, 29 Jun 2009 21:04:42 +0200

    Maniek4 wrote:

    > I jak zawsze trzeba chciec. Ci co chcieli sa wzietymi fachowcami,
    > jednostki niestety.
    > Czasy wyboru mojej szkoly ponadpodstawowej pamietam dobrze. Pamietam
    > tez kto do tej budowlanki szedl. Nie chodzi o to, ze ja bylem jakims
    > orlem ze srednia 5.0, brak kolegow, wieczory w ksiazkach. W tamtych
    > czasach mozna by powiedziec, bylo wrecz odwrotnie, bo dzielnica temu
    > nie sluzyla. No ale czlowiek ma jakies hamulce i poziom intelektu,
    > zeby nawet troche pozno ale jednak przejzec na oczy. Nie bawily mnie
    > pijackie imprezy, beznadziejne gadki wciaz o tym samym, jakby caly
> [...]

    no właśnie rozumujesz po polsku, jak ktos zostanie marnym lekarzyną co to
    strach do niego iść sie leczyć to zasługuje na szacunek bo tak sie długo
    uczył, a jak został stolarzem to znaczy ze był głupi i się do niczego nie
    nadawał.

    żona ma doczyniena z wieloma lekarzami i sporej cześci tych ludzi byś nie
    chciał poznać bliżej, to prymitywni ludzie, nie majacy żadnych zaiteresowań
    poza kasą. Ich rozmowy zaś przypominają pogaduszki robotników na budowie, te
    same słowa przestankowe stosują. Tematem zas są zakup kolejengo nowego
    samochodu, wyjazd na wczasy zagraniczne, jak wcisnąć dzieci na studia
    medyczne bez więszego wysiłku z ich strony, budowa domu.

    W dawnych czasach po ukończeniu studiów stawałes sie inteligencją kims
    lepszym, dzisiaj ludzie po studiach to w większości tacy robotnicy tylko po
    trochę dłuższym przeszkoleniu.