eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe. › Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
  • Data: 2018-03-23 13:33:10
    Temat: Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Mar 2018 09:53:02 +0100, Tomasz napisał(a):

    > Czy ma ktoś podobne doświadczenia?

    Akurat tobie to się nie przyda ale skoro już mowa o ociepleniu to
    sprzedam swoje skromne doswiadczenie. Mieszkam w wielkopłytowym bloku na
    ostatnim piętrze. Przez 15 lat zimą podmarzałem, mimo odkręconych
    grzejników miewałem z reguły koło 18-19 st. Ze 4 lata temu spółdzielnia
    zamówiła ekipę od wełny celulozowej. Wypełnili w dwa dni pustkę między
    stropem ostatniego piętra a dachem, jakiś 1 m wysokości. Od tej pory
    grzejniki mam całą zimę zakręcone a temperatura z reguły jest 21 st. Dla
    dojaśnienia sprawy podam że od początku na stropie leżał materac z wełny
    mineralnej gruby na jakieś 15 cm.
    --
    Jacek
    I hate haters.