eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe. › Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
  • Data: 2018-03-23 14:33:44
    Temat: Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z Twojego opisu wynika że kazda warstwa rusztu była robiona z desek o
    > szerokości 12,5 cm.
    > W jaki sposób utrzymywałes te deski w pionie? Czy po ulożeniu jednej warstwy
    > rusztu zapełniałeś go wełna o grubości 10 cm a dopiero na tym układaleś
    > drugą warstwę rusztu i następna warstwę wełny
    > 10 cm? Ja tak właśnie robiłem gdyż wełnę rozwijałem z rolki o takiej
    > szerokości jak legary w moim ruszcie. Moje legary były 5 x 10 cm więc sie
    > same nie przewracały.
    > Z tego co piszesz, to zadnej zasypki na pierwszą folię nie dawałeś?
> [...]
    Najpierw Krisowi.
    Okucie faktycznie nie są drogie.Pojedynczo.Jeśli kupisz ich sto, to będzie konkretna
    kwota.
    W moim wypadku pierwszy ruszt- każdą deskę spinałem poziomą deską poprzecznie do
    belek.Na końcach, żeby ruszt stał tak jak trzeba i tam ,gdzie trzeba. Tam gdzie miał
    być drugi ruszt, dałem kawałki desek, wys 20 cm.Zamiast okuć i wcale nie dawałem ich
    gęsto.Co druga, trzecia kratka.. .Wypełniłem wełną z nadmiarem.Żeby nie łazić po
    wełnie, nakładłem desek.
    Drugi ruszt:mocowałem deski poprzecznie do pierwszego.Mocowałem do tych krótkich
    desek, wystających z wełny.Można dać jeszcze krótkie kawałki desek jako przekładki ma
    każdym skrzyżowaniu. Podniesie się wysokość rusztu, będzie mocniejszy.Ale wpadłem na
    to po fakcie.
    Zasypka jest głównie po to, żeby zwiększyć tłumienność stropu.Żeby był cichszy, żeby
    dżwięki nie przechodziły..Natomiast myszy- jak nie na deskami, zrobią sobie gniazda w
    wełnie.Po to daje się trutki miejscami, żeby tego nie robiły za często.