  • Data: 2016-08-23 17:23:48
    Temat: Re: Ocieplenie sufitu starego domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 15:54:03 UTC+2 użytkownik a...@t...te napisał:

    > Ile razy dziennie myjesz podłogę?

    Co dwa dni odkurzam i myje. Ale jak pisalem - u mnie kominek jest od
    swieta ale nawet jak pale to jest czysto - przeciez wystarczy minimum
    uwagi zeby nie rozpierniczyc sobie popiolu po podlogach. Inna sprawa, ze
    z uwagi na to, ze pale okazjonalnie - w popielniku wystarcza mi miejsca
    na 2-3 calodzienne palenia. Potem tyle ile idzie to wyciagam popiol
    szufelka do wiaderka, a reszte wciagam do odkurzacza (przez separator).
    To, co ew. wyleci przez kominek (na kafle) to wciagne do odkurzacza.

    Nie widze problemu z utrzymaniem czystosci. Ale podkreslam - przy
    *okazjonalnym* paleniu :) Przy ciaglym to sobie potrafie wyobrazic,
    bo obsluga kominka do codziennego palenia jest chyba jeszcze gorsza
    niz pieca weglowego (choc wegiel duzo bardziej syfi to zwykle palacze
    sie juz sie godza, ze kotlownia to po prostu jeden wielki bajzel nad
    ktorym ciezko zapanowac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.