    From: "Tomek" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie szczytów - ankieta
    Date: Fri, 9 Oct 2009 08:32:17 +0200

    > I nie chodzi tu wysokość rachunków, tylko o problem wilgoci, czy praktyka
    > potwierdza teoretyczne wywody o przemarzaniu, punkcie rosy

    dobra, wiec ja mam zrobione zle. Kapnalem sie za pozno (upchana welna),
    poprawka kosztowalaby mnie kupe czasu, ktorego nie mialem. Zostawilem tak
    jak jest, poprawilem jedynie scianki dzialowe aby zachowac ciaglosc welny.
    Moi rodzice maja ten sam blad, no tylko gdy oni budowali to nie bylo
    internetu :) Zrobione jest to w najgorszy sposob - na szczycie wylewka
    betonowa.
    Mieszkalem juz w domu ostatnia zime, dom rodzicow jest juz po kilku sezonach
    grzewczych i nic zlego sie nie dzieje. Zadnego przemarzania, wilgoci, plesni
    itp zjawisk. Jedynym objawem jest szybsze znikanie sniegu z dachu nad
    scianami szczytowymi. Co ciekawe - jest to latwiej zauwazyc u sasiadow
    (sciany 2W) niz u nas (1W - porotherm).

    --
    Tomek