eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania › Re: Ocieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania
    From: QbaB <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania
    Date: Mon, 28 Dec 2009 02:38:33 -0800 (PST)

    On 26 Gru, 18:01, "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>
    wrote:
    > Ma kto jakie zdj cia jak poprawnie wykona ocieplenie szczyt w i mur at
    > przy dachu z blachodach ki ale bez deskowania (krokwie, membrana, kontr aty,
    > aty)
    > Jak dobrze za atwi spraw szczyt w i mur aty.
    > Macie jakie zdj cia od siebie z bud w (pewnie przy dach wce jak bez
    > deskowania to sytuacja podobna jak u mnie), linki od artyku w ??

    Deskowanie chyba nie zmienia za dużo w przypadku murłaty. Zdjęcia są
    tu:
    http://picasaweb.google.pl/QbaBron/OcieplanieMurAty?
    feat=directlink
    Z tym ze o Ciebie zamiast stosować taki panel falisty jak u mnie to po
    prostu zostawiasz szczeline nad membraną.
    Czyli ocieplenie murlaty dochodzi do membrany - pewnie najlepiej
    byłoby czyms przykleić. Ewentualnie mozna dać taki profil falisty ale
    nad membrana tak aby nie została przypadkiem dociśnięta do blachy, ale
    to chyba nie jest potrzebne.
    Jeżeli masz ściane 2 warstwową to murłate umieść na wieńcu tak aby
    licowała z zewnętrzna krawędzią ściany, wówczas będziesz miała
    możliwość obmurowania urłaty od wewnątrz domu i dzięki temu duzo mniej
    problemow z sufitem podwieszanym a od zewnątrz styropian i tak
    wszystko zakryje.

    Ocieplanie szczytów:
    Tu cos widac ale niezbyt dokładnie (jest wełna zaraz pod dachem ale
    niestety tylko w części mieszklanej, powyżej, na strychu niestety nie
    dałem tego ocieplenia)
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/eU9cXPJwP3uoLBlK
    Z5VTfA?feat=directlink

    Tu widac ze sciany szczytowe sa wymurowane tak aby zostało miejsce na
    ocieplenie pod deskowaniem.
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/o6Nb5Cg76queqd09
    pKCa4A?feat=directlink

    Tu to samo ale z drugiej strony, widac nawet pręty wystające z wieńca
    pod murłatą any połączyc ze zbrojeniem na skosach ścany szczytowej -
    taki mały wieniec na ścianie szczytowej. Na tym skośnym wieńcu
    znajdzie się poźniej wełna.
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/20qirPtKZadazfVi
    rQPYBA?feat=directlink

    P.S.
    Rozważ pełne deskowanie i na to papa, to jedna z rzeczy, z której
    jestem zadowolony, że zrobiłem. Ba nawet powiem więcej, teraz bym dał
    na dach po prostu papę termozgrzewalną a nie blachę (taniej i lepiej,
    fakt że nie pięknie)
    Tym bardziej że u Ciebie z tego co pamietam dach jest dosyc
    skomplikowany i bedzie sporo odpadów blachy.
    Jak Ci zostanie kasa po wykończeniowce (to nie możliwe bo
    wykończeniówka pożera całą kasę bez wzgględu na to jak dużą kwotą
    dysponujesz) to zrobisz sobie blache.

    Pzdr
    QbaB