eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania › Re: Ocieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania
    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie szczytów i murłaty przy dachu bez deskowania
    Date: Mon, 28 Dec 2009 12:10:20 +0100

    Użytkownik "QbaB" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5dacf8ea-f060-4466-9828-909a28a06cf3@s31g2000yq
    s.googlegroups.com...
    On 26 Gru, 18:01, "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>
    wrote:
    > Ma kto jakie zdj cia jak poprawnie wykona ocieplenie szczyt w i mur at
    > przy dachu z blachodach ki ale bez deskowania (krokwie, membrana, kontr
    > aty,
    > aty)
    > Jak dobrze za atwi spraw szczyt w i mur aty.
    > Macie jakie zdj cia od siebie z bud w (pewnie przy dach wce jak bez
    > deskowania to sytuacja podobna jak u mnie), linki od artyku w ??
    >

    >Deskowanie chyba nie zmienia za dużo w przypadku murłaty. Zdjęcia są
    >tu:
    >http://picasaweb.google.pl/QbaBron/OcieplanieMurAty
    ?feat=directlink
    Studiowałem, niejednokrotnie

    >Z tym ze o Ciebie zamiast stosować taki panel falisty jak u mnie to po
    >prostu zostawiasz szczeline nad membraną.

    Tylko jak bez deskowania zostawić szczelinę nad membraną a za razem
    uszczelnić szczelinę pod membraną
    Wolny elektron. Wsunąć miedzy murłatę a membranę styropian od dołu pianką
    niskoprężno, od góry na taką samą piankę próbować podkleić membranę ?
    Zły czy fatalny pomysł
    A może nie powinienem się przejmować powietrzem pod membraną,ale wydaje mi
    się ze to problem bo nie potrzebnie będzie wychładzać wełnę
    Albo może dać taki panel między blachę a membranę i spokojnie dociskaćwtedy
    membranę do tego profilu ?

    >Czyli ocieplenie murlaty dochodzi do membrany - pewnie najlepiej
    >byłoby czyms przykleić. Ewentualnie mozna dać taki profil falisty ale
    >nad membrana tak aby nie została przypadkiem dociśnięta do blachy, ale
    >to chyba nie jest potrzebne.
    No własnie, jak bez deskowania uszczelnić styk ocieplenia z membrną zeby mi
    nie wwiewało za dużo pod membranę.

    >Jeżeli masz ściane 2 warstwową to murłate umieść na wieńcu tak aby
    >licowała z zewnętrzna krawędzią ściany, wówczas będziesz miała
    >możliwość obmurowania urłaty od wewnątrz domu i dzięki temu duzo mniej
    >problemow z sufitem podwieszanym a od zewnątrz styropian i tak
    >wszystko zakryje.

    Po ptokach. Murłata centralnie. Ale u mnie bedzie druga ścianka z karton
    gipsu oddalona od ściany kolankowej o 40 cm. A z zemnątrz osłoni się cegła,

    >Tu widac ze sciany szczytowe sa wymurowane tak aby zostało miejsce na
    >ocieplenie pod deskowaniem.
    >http://picasaweb.google.pl/lh/photo/o6Nb5Cg76queqd0
    9pKCa4A?feat=directlink
    Wczoraj była mała draka z ojcem ale dziś się już odzywa. Tak to jest jak
    dwóch choleryków ze sobą rozmawia.
    A prosiłem go do miesiąca żeby pilnował żeby zostawili z 10cm. Dupa. Zrobili
    10mm
    Ale i tak zostaje problem jak uczelnić styk włozonego styropianu czy wełny z
    membraną

    >P.S.
    >Rozważ pełne deskowanie i na to papa, to jedna z rzeczy, z której
    >jestem zadowolony, że zrobiłem.
    Już po ptokach nad garażem już jest memebrana,łaty i kontrłaty
    Jak rozpykam jak uczelnić membranę do dołu to z czystym sumieniem powiem że
    nie potrzebuję deskowania

    >Tym bardziej że u Ciebie z tego co pamietam dach jest dosyc
    >skomplikowany i bedzie sporo odpadów blachy.
    Niewiele bardziej niż u Ciebie. Ja mam drugą lukarnę/facjatkę z tyłu. Nad
    garazem mam obniżona kalenicę i dach dwuspadowy

    >Jak Ci zostanie kasa po wykończeniowce (to nie możliwe bo
    >wykończeniówka pożera całą kasę bez wzgględu na to jak dużą kwotą
    >dysponujesz) to zrobisz sobie blache.

    W świeta spisałem wydatki na przejscie z surowego do zamieszkania i musiałem
    iść po kolejna szklaneczkę.
    Mam nadzieję że za dużo przez naczyłem na tynki,parkiety, kafelki, gładzie z
    malowanie. kostke wokol domu. Póki co to były odczyty ze szklanej kuli bo mi
    się nawet powierzchni nie chciało szaczować

    Pozdrawiam
    Bartek