  • 11. Data: 2012-03-01 08:28:51
    Temat: Re: Ocieplenie wewn. fragmentu sciany szczytowej - dlugie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 21:55:44 +0100, news napisał(a):

    > o teraz od razu zrozumiałem, jednak można prosto.
    > jeśli masz tam konstrukcyjny mostek termiczny to pewnie że możesz go obłożyć
    > styropianem, tylko potem ten styropian i jego bliskie okolice (30-50cm)
    > zamaluj farbą nieprzepuszczalną wody

    A nie lepiej klasycznie, welna?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2012-03-01 08:40:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Mar 2012 00:26:42 -0800 (PST), robertr napisał(a):

    (...)

    Postaram sie pozniej narysowac, jak sobie wyobrazam wentylowanie tego
    kawalka ocieplenia, bo jak opisze, to znowu bedzie zle :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2012-03-01 12:52:16
    Od: <news>

    Użytkownik "Maciek" napisał:
    > A nie lepiej klasycznie, welna?

    Nie, wełna do takich rzeczy się nie nadaje bo wchłania wilgoć, poza tym dla
    wełny musisz robić jej wentylacje żeby nie zamakała.

  • 14. Data: 2012-03-01 13:01:01
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-03-2012 o 09:26:42 robertr <e...@o...pl> napisał(a):

    > PS
    > Czy styropian stosowany od środka jest zdrowy - potencjalnie zawiera
    > on styren -czy ktoś ma jakieś opinie na ten temat ?
    Jak ma styren to jest niezdrowy, dlatego śmierdzi jak się przywiezie
    go ze składu. Powinno się go sezonować parę miesięcy, po to aby stracił
    styren i dlatego że się kurczy, dopiero po sezonowaniu się go klei do
    ściany.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2012-03-01 17:10:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Mar 2012 09:40:30 +0100, Maciek napisał(a):

    (...)

    Nagryzmolilem, jak to sobie wyobrazam z welna. Obrazek trzeba kliknac i
    powiekszyc.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b383e0d5640141c1
    .html

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2012-03-02 07:06:21
    Od: robertr <e...@o...pl>

    On 1 Mar, 18:10, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Thu, 1 Mar 2012 09:40:30 +0100, Maciek napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Nagryzmolilem, jak to sobie wyobrazam z welna. Obrazek trzeba kliknac i
    > powiekszyc.

    Wg mnie spokojnie tak może być. To tak jakbyś dawał np nie 25 cm wełny
    a np 75 cm wełny do ocieplenia. Nawet nie wiem czy ta szczelina jest
    konieczna (przy pewnej jej szerokości nastąpi krążenie powietrza góra
    - dół chłodząc ścianę)
    Wcześniej sugerowałem się tym, że jest już wykonane wykończone
    ocieplenie - z pgk i trzeba dołożyć dodatkowo coś na szczycie.
    pzdr

  • 17. Data: 2012-03-02 14:12:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Mar 2012 13:52:16 +0100, news napisał(a):

    > Nie, wełna do takich rzeczy się nie nadaje bo wchłania wilgoć, poza tym dla
    > wełny musisz robić jej wentylacje żeby nie zamakała.

    Wkleilem link do schematu. Paroizolacja nie pozwoli na zamakanie, a
    wentylowac sie bedzie przez membrane.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał