    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Date: Fri, 26 Jun 2020 10:05:46 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200626095121.51fb9c37@mateusz>

    > Między urządzeniami różnej natury? Jest slrn na androida? Kolega chyba
    > znów teoretyzuje (i bardzo fajnie, ale rozróżniajmy usenetowe
    > teoretyzowanie od praktyki życiowej).

    > O, i to jest życiowe rozwiązanie. Tylko nie każdy ma ochotę lub
    > możliwość stawiać w domu (lub gdzieś indziej) serwer ssh i terminalować
    > się na niego zdalnie żeby skrobnąć dwa zdania na p.m.b lub inne p.m.e.

    No ja jestem informatyczny człowiek, ale fakt, że logowanie się ssh na
    jakiś inny komputer, żeby tam sobie odpalić grupę, nawet dla mnie wydaje
    się na co dzień dość karkołomnym rozwiązaniem ;)

    > To nie jest problem inny/nowy. Ten sam problem występuje przy każdym
    > innym usługodawcy usenetowym - wszak czytnik nntp z reguły pobiera
    > body artykułów w momencie ich ściągania, sprytny serwer nntp może zatem
    > z łatwością dowiedzieć się, które grupy a w szczególności które
    > artykuły przyciągają uwagę Jarosława, nieustraszonego jeźdźca
    > jastrzębia leśnego z Warszawy. Jakimś obejściem mogłoby być
    > skonfigurowanie czytnika lub innego proxy w taki sposób, by zaciągał
    > wszystkie możliwe grupy i wszystkie dostępne artykuły. Ale to takie...
    > mało ekologiczne.

    Można by postawić coś w rodzaju kiedyś używanego lokalnie na komputerze
    Hamstera tylko jako serwer dostępny na zewnątrz, w internecie. Wtedy
    każde swoje urządzenie konfigurujesz na ten właśnie Hamsterowy serwer i
    niezależnie od miejsca w którym przebywasz i urządzenia, z którego się
    łączysz, masz go zawsze dostępnego. Ale w sumie nawet się nie orientuję,
    jak to w tej chwili wygląda i jakie są proste, dostępne rozwiązania.
    Aczkolwiek nie rozwiąże to raczej problemu oznaczania postów jako
    przeczytane/nieprzeczytane. Chyba, że dodatkowo bawić się w jakieś
    synchronizacje, jak proponował Jarek.

    Pzdr
    --
    /__/_* /