  • 1. Data: 2009-10-19 09:45:34
    Temat: Odkurzacz warsztatowy ("przemysłowy")
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Używa ktoś tego poniżej ?
    Jak się sprawuje ?

    http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091026.p.
    Odkurzacz_przemyslowy

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-10-19 09:49:55
    Temat: Re: Odkurzacz warsztatowy ("przemysłowy")
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 19 Paź, 11:45, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:
    > Używa ktoś tego poniżej ?
    > Jak się sprawuje ?
    >
    > http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091026.p.
    Odkurzacz_przemys...

    Użycie słowa "przemysłowy" w przypadku sprzętów tej klasy to istotne
    nadużycie.
    ;-)

    A co chcesz tym "robić"? Tzn. jakie masz oczekiwania co do tego
    sprzętu?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 3. Data: 2009-10-19 10:08:47
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:
    > Używa ktoś tego poniżej ?
    > Jak się sprawuje ?
    >
    > http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091026.p.
    Odkurzacz_przemyslowy

    Zwróć uwagę czy dostępne są do niego jakiekolwiek worki i filtry (worek
    zwykle można dopasować, filtr trudniej). Ja kupiłem takie coś w castoramie,
    ale casto niestety filtrów do nich nie prowadzi...

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2009-10-19 10:12:52
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 19 Paź, 11:49, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    .Odkurzacz_przemys...

    > Użycie słowa "przemysłowy" w przypadku sprzętów tej klasy to istotne
    > nadużycie.
    > ;-)

    Używanie tego do celów _przemysłowych_ to faktycznie może być kiepski
    pomysł, ale do sprzątania budowy, warsztatu...
    Artykuły przemysłowe z Lidla już nieraz mnie bardzo pozytywnie
    zaskoczyły (wspomnę tu choćby pamiętnego glue-guna z elektronicznie
    stabilizowaną temperaturą, w cenie najtańszych badziewi Topexa), a ten
    odkurzacz szczerze mówiąc wygląda bardzo atrakcyjnie i też się nad nim
    zastanawiam.

    J.

  • 5. Data: 2009-10-19 10:14:20
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    Odkurzacz_przemys...

    Użycie słowa "przemysłowy" w przypadku sprzętów tej klasy to istotne
    ----------------------
    Dlatego z inicjatywy własnej dodałem cudzysłów ;-)

    A co chcesz tym "robić"? Tzn. jakie masz oczekiwania co do tego
    sprzętu?
    ---------------------
    "Odkurzać" garaż + jakieś sporadyczne cięcie, czy szlifowanie drewna.
    Interesuje mnie faktyczna opinia posiadających i uzywających - parę razy
    było
    to już w ofercie.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2009-10-19 10:55:51
    Od: BartekK <s...@N...org>

    J_K_K pisze:
    > Używa ktoś tego poniżej ?
    > Jak się sprawuje ?
    >
    > http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091026.p.
    Odkurzacz_przemyslowy
    To wygląda jak jakiś pomiot einhella - sprawdz sobie na allegro, jest
    tego trochę. Najgorsza sprawa to worki, niestety papierowe typowe tanie
    - od razu się zapychają pyłem budowlanym/gipsem, a ostrym gruzem -
    potrafią się podziurawić. A do tanich odkurzaczy ciężko o dobre drogie
    worki...

    Filtry powietrza to nie jest wielki problem - da się dopasować jakiś
    samochodowy "od ciężarówki", do mojego no-name odkurzacza tak dobrałem
    filtr, że poszedłem do sklepu samochodowego (bardziej "części do
    ciężarowych" niż "części do malucha"), pokazałem, pan mi coś wylosował o
    podobnym rozmiarze (2cm dłuższy), i działa ok - kosztował coś ~50zł.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 7. Data: 2009-10-19 11:32:24
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Mam, używam, warty tej ceny.

    Bogdan

  • 8. Data: 2009-10-19 11:42:24
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 19 Paź, 13:32, "Bogdan" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Mam, używam, warty tej ceny.
    >
    > Bogdan

    A co z dostępnością worków i filtrów? Pasują jakieś popularne?

    J.

  • 9. Data: 2009-10-19 11:53:23
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 19 Paź, 12:14, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:

    > "Odkurzać" garaż + jakieś sporadyczne cięcie, czy szlifowanie drewna.
    > Interesuje mnie faktyczna opinia posiadających i uzywających - parę razy
    > było
    > to już w ofercie.

    Nadać się nada. Nie mam co prawda doświadczenia z konkretnie tym
    sprzętem, ale miałem do czynienia z innymi konstrukcyjnie podobnymi
    sprzętami. Ogólnie całkiem znośne silniki, słaba szczelność
    połączenia, "spadający" filtr papierowy (gwiazda), elementy wykonane z
    kiepskiego plastiku (rura gnie się pod własnym ciężarem).

    No ale jak pisałem do okazjonalnego odkurzania w warsztacie się nada.
    Grunt że ciąg mają choć lekko lepszy niż "domowe" wersje.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 10. Data: 2009-10-19 12:12:42
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy może być lepszy od słynnego polecanego na forach 'Matrix' z Praktikera?
    JaC

    -----