eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOdmienne podejście do budowania. › Re: Odmienne podejście do budowania.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Date: Sat, 06 Jul 2013 13:52:16 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <kr90dg$uqh$1@node1.news.atman.pl>
    References: <d...@g...com>
    <0...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: sub240-224.elpos.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1373111537 31569 85.193.240.224 (6 Jul 2013 11:52:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jul 2013 11:52:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:471346
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-06 13:25, Adam pisze:

    > Zawsze wybieram srednio-wysoka polke. Nigdy najnizsza (chinszczyzna sux!),
    > nigdy najwyzsza (placisz za marke). Patrzac pod tym katem na pewno bedziesz
    > inaczej traktowal mieszkanie w domu.

    Chcąc wybierać tak doskonale, jak to opisujesz, musiałbyś poznać każdą
    branżę od podstaw, w tym procesy produkcji, oszustwa w produkcji, koszty
    marketingowe marek, a i faktyczne policzalne zużycie tych kupowanych
    przez Ciebie ze średnio-wysokiej półki materiałów. To nie jest możliwe,
    więc mimo swojego przekonania do słusznie podejmowanych decyzji o
    zakupie produktów z półki X, żyjesz jednak w nieświadomości. Za 30 lat
    może się okazać, że sąsiadowi trafiła się chińska partia dachówek, które
    przeżyły 30 lat, a Tobie dachówka ze średnio-wysokiej półki nie przeżyła
    5 lat. Nie wiesz, ile procent ceny produktu to np. koszty utrzymania
    marki, a ile dystrybucja, a ile marża/narzut itp. itd., ocena po "cenie"
    lub "marce" jest ciężka, jeśli niemożliwa i tylko ci ludzie, którzy
    siedzą w branży (konkretny produkt) od lat mogą wyciągnąć jakąś
    statystykę oceniając, czy produkt średnio-wysokiej półki można równać do
    najwyższej półki, czy najniższej, a i to nie zawsze. Niestety. :)

    Każdy wybiera to, na co go stać, co uważa za słuszny wybór, analizując
    jedynie dostępne mu informacje i ... tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1