  • Data: 2013-07-24 01:41:09
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 lipca 2013 01:18:04 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Tak jak chcą a nie tak jak muszą. Nikt tutaj nie podał innego sposobu spędzania
    wolnego czasu jak grill. W każdym temacie w którym poruszone są atrakcje związane z
    mieszkaniem na terenach podmiejskich jest nieśmiertelny grill.

    To ja Ci podałem inny sposób. Impreza dla 50-100 osób, gitary i nie tylko, brak
    ograniczeń czasowych, sąsiad nie będzie straszył policja bo późno, nie ma problemów z
    noclegiem.
    Z innej beczki, mogę sobie spokojnie bez ograniczania się przestrzenią budować plan
    do sesji foto; można organizować warsztaty fotograficzne z większym rozmachem na
    własnym terenie.