eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOdpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować? › Re: Odpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować?
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować?
    Date: Mon, 24 Jul 2023 23:26:21 +0200

    Pan Krystek napisał:

    > Prowizorki są najtrwalsze ;) To nie musi ładnie wyglądać. Ważne,
    > żeby starczyło na trochę dłużej. By nie odpadło po tygodniu.

    Otynkowanie sufitu przez kogoś, kto nigdy wcześniej tego nie robił,
    (nomen omen) odpada.

    > Cały, masz na myśli także skuwanie tynku ze ścian? Generalnego remontu
    > nie planowałem i raczej się nie podejmę, więc zostaje jedynie opcja
    > zaklejenia dziury.

    Są tynki syntetyczne, na bazie akrylu lub czegoś w tym stylu, które
    nakłada się wałkiem lub szpachlą. To jest w zasięgu amatora. Ale one
    nie służą do wypełniania dziury głębokiej na kilka centymetrów, tylko
    nadają powierzchni fakturę baranka.

    > Właśnie oglądam. Pytam w różnych źródłach, także w Google i YT.

    Pomysł tak samo dobry, jak nauka pływania z Google i YT.

    Jarek

    --
    -- Ten baranek jest za stary. Chcę mieć baranka, który będzie długo żył.