    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odpowietrzenie kanalizacji
    Date: Fri, 27 Feb 2009 23:28:05 +0100

    Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:1a16.00000049.49a8654f@newsgate.onet.pl...

    > Właściwie to chodzi o to ze załozyłem zawór napowietrzajacy [instalacja
    > nie
    > skończona] i umieściłem to w kominie[przewód wentylacyjny wolny]
    > W.g.szwagra[instaloatora] to za mało kazał wyciagnać rure 110 wewnątrz
    > komina
    > ponad dach.
    > A ja zastanawiam sie czy by 50 nie wystarczyła??

    Zawory napowietrzajace mozesz stosowac tam, gdzie nie ma mozliwosci
    wentylowania, np. kibelek gdzies w srodku domu. Do wentylacji w zupelnosci
    wystarczy 50mm. 6 litrow wody ze spluczki jak poplynie pionem nie potrzebuje
    nie wiadomo jakich srednic do wyrownania cisnien. Tym bardziej do samej
    wentylacji jako takiej wydaje mi sie zbedne stosowanie wiekszych srednic.

    Pozdro.. TK