  • Data: 2017-08-20 17:54:38
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 sierpnia 2017 13:41:08 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Stary dom to zwykle dom, który jest gotowy, współgra z otoczeniem,
    > jest "u siebie". Nie każdy ma ochotę i czas na przechodzenie etapu
    > "wrastania", który przechodi każdy nowy budynek.

    Stary dom to dom w którym rozpadają się rynny, jest nieocieplony, ogrzewany
    węglem z rozpadającym się kominem, z drewnianymi oknami w które między
    skrzydło, a ramę można włożyć palec i aluminiowymi kablami elektrycznymi
    - żeby włączyć czajnik trzeba pamiętać, żeby najpierw wyłączyć piekarnik,
    bo wybije jeden z dwóch bezpieczników i w domu zapanuje mrok :-) To dom,
    w którym w zimie stopy przymarzają do podłogi, bo podłoga nie jest
    izolowana. Ja pierniczę takie "wrośnięcie w otoczenie", mam inną definicję
    komfortowego mieszkania.

    > I tu wracany do tej nowej świeckiej tradycji -- "inwestycja musi się
    > opłacać", o której dopiero co było.

    Inwestycja w swój komfort!! W nic innego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.