    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odwrocony dach - jak?
    Date: Thu, 4 Mar 2010 13:19:05 +0100

    Plumpi wrote:

    > Pierd....sz.
    >
    > Jak sądzisz, jak długo będziemy sobie wymieniać poglądy w taki sposób
    > i który z nich jest ten prawdziwszy ?
    > Jeżeli uważasz, że nie mam racji to uzasadnij. Jeżeli nie chcesz
    > uzasadniać to nie odpowiadaj w tak lakoniczny i chamski sposób.

    Po piszesz na ten temat tak jakbyś sie an tej dziedzie też znał, ogranicz
    sie do elektryki.

    Jak pod wpływem wichury cały dach sie rusza to znaczy że jest do dupy
    zrobiony i za kilka wichur sie zawali. Ruchy konstrukcji to sa pojedyncze
    milimetry a takie ruchy nie mają znaczenia dla styropianu.

    piszesz o jakimś naporze ciśnienia... jaki kurna napór, stypian jest na
    deskach a nad styropianem jest poszycie które przyjmuje napór wiatru. Na
    styropian i deski nie działa żadne (praktycznie) ciśnienie.

    Popatrz może do linka jak jest zbudowany ten dach, styropian nie jest do
    niczego klejony.

    Ja mam pod styropianem deskę boazeryjną 2 cm, troszkę sie zeschła i
    powiększyły sie szczeliny i tyle w temacie kurczenia itp bzdetów.