  • Data: 2020-04-29 11:21:03
    Temat: Re: Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 09:19:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Czekam az Edytka potwierdzi że przelew zrobiła.

    Trochę się sprawa komplikuje
    Edytka meila przysłała:

    "Dzień dobry,

    ICPC (Międzynarodowa Komisja ds. Postępowania w Korupcji) wymaga przedstawienia
    certyfikatu prania pieniędzy. Ten certyfikat poświadcza, że otrzymujesz tę pożyczkę
    zgodnie z prawem i wydasz fundusze legalnie w swoim kraju, co jest najlepszym
    sposobem na przestrzeganie konstytucji. Większość osób składa wniosek o pożyczkę
    różne cele i używaj ich z różnych powodów. Przeciwko temu stoi ICPC. Nie chcą
    niczego, co nadałoby mojemu krajowi złą sławę.

    Po drugie, stanowi to dowód na to, że otrzymałeś pożyczkę zgodnie z prawem i możesz
    przedstawić tę inkasę wraz z umową pożyczki
    z mojej strony są jakieś domyślne. Chroni to nasze zainteresowanie na różne sposoby.
    Potrzebujesz tej zgody, jest ona obowiązkowa dla tej pożyczki. The
    ICPC pracuje w imieniu rządu naszych krajów, aby zweryfikować każdą międzynarodową
    transakcję o wartości powyżej 5.000,00 zł i upewnić się, że nie ma nic podejrzanego,
    co byłoby ich pracą.
    Aby uzyskać ten certyfikat, pożyczkodawca musi wyjaśnić, że miałeś na myśli wszystkie
    wymagania i przedstawić im dowód, potwierdzić, że twoja tożsamość jest prawdziwa i
    zostały zweryfikowane.
    Wreszcie będziesz musiał zapłacić za opłatę konsularną, która wynosi łącznie 589 zł,
    jest to skonsultowanie się z konsulatem ICPC i poproszenie o certyfikat po
    sprawdzeniu swoich roszczeń.
    Ta opłata pozostała, aby uzyskać odprawę, ponieważ mam wszystkie rzeczy na biurku,
    aby cię wyjaśnić. Musisz zapłacić
    opłaty konsularnej i załatw to. Wiem, że może to zabrzmieć dziwnie i nieoczekiwanie,
    ale musimy z tym wyjść. Nikt nie stoi ponad prawem jakiegokolwiek danego rządu. Ani
    ty, ani ja. Czekam na twoją odpowiedź, aby kontynuować.

    Moje pozdrowienia,
    Twój pożyczkodawca
    Kotlewska Edyta."

    Z ICPC zadzierać nie zamierzam więc poinformowałem Edytkę ze te 589zł zapłacę.