  • 1. Data: 2020-04-28 10:17:25
    Temat: Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!
    Od: d...@g...com

    Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!

    Nasza firma jest organizacją prawną, która została stworzona, aby pomóc
    ludziom, którzy potrzebują pomocy, np. Pomocy finansowej. jesteśmy firmą
    finansową w Stanach Zjednoczonych.
    Więc jeśli masz trudności finansowe z bałaganem finansowym i potrzebujesz
    pieniędzy, aby rozpocząć własną firmę lub potrzebujesz kredytu na spłatę
    długów lub płacisz rachunki, rozpocznij dobry biznes lub pożyczasz
    trudności dotyczące banków lokalnych, skontaktuj się z nami dziś Email:
    e...@g...com

    Pani Kotlewska Edyta

  • 2. Data: 2020-04-28 11:04:06
    Temat: Re: Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    d...@g...com pisze:

> [...]
    > długów lub płacisz rachunki, rozpocznij dobry biznes lub pożyczasz
    > trudności dotyczące banków lokalnych, skontaktuj się z nami dziś Email:

    Bardzo to wszystko budujące.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2020-04-28 11:18:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.04.2020 o 10:17, d...@g...com pisze:

    > Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!

    Na tydzień.

  • 4. Data: 2020-04-28 13:36:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak to firma rozdająca pieniądze to dlaczego poczta jest z dziadowskich darmowych.
    Czy czasami nie trzeba wpłacić z 10% kwoty kredytu żeby doszło do rozpatrzenia
    wniosku o kredyt?

  • 5. Data: 2020-04-28 13:38:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Apr 2020 01:17:25 -0700 (PDT), d...@g...com

    > Pani Kotlewska Edyta

    Tylko Pani? Żaden profesor czy coś? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2020-04-28 13:43:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 13:36:16 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak to firma rozdająca pieniądze to dlaczego poczta jest z dziadowskich >darmowych.
    Czy czasami nie trzeba wpłacić z 10% kwoty kredytu żeby doszło do >rozpatrzenia
    wniosku o kredyt?
    Trochę więcej wiary w ludzi.

  • 7. Data: 2020-04-28 15:24:38
    Temat: [scam] Re: Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:c992fc00-8550-4ba1-b0ad-76d9ac510daa@googlegro
    ups.com>

    Date: Tue, 28 Apr 2020 01:17:25 -0700 (PDT)
    Subject: Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!
    From: d...@g...com

> [...]
    > rozpocznij dobry biznes lub pożyczasz trudności dotyczące banków
    > lokalnych, skontaktuj się z nami dziś Email:

    % This is the AfriNIC Whois server.
    % The AFRINIC whois database is subject to the following
    % terms of Use. See https://afrinic.net/whois/terms

    % Note: this output has been filtered.
    % To receive output for a database update, use the "-B" flag.

    % Information related to '197.211.61.0 - 197.211.61.255'

    % No abuse contact registered for 197.211.61.0 - 197.211.61.255

    inetnum: 197.211.61.0 - 197.211.61.255
    netname: GLOMOBILE-GPRS
    descr: GLOMOBILE-GPRS
    country: NG
    admin-c: PA2-AFRINIC
    tech-c: PA2-AFRINIC
    status: ASSIGNED PA
    remarks: GLOMOBILE-GPRS
    mnt-by: GLO-ONLINE-ADMIN
    source: AFRINIC # Filtered
    parent: 197.211.32.0 - 197.211.63.255

    person: Prasoon Agarwal
    address: 1- Mike Adenuga Close, Victoria Island
    address: Lagos
    address: Lagos
    address: Nigeria
    phone: tel:+234-805-557-1050
    phone: tel:+234-805-557-4458
    phone: tel:+234-805-557-4458

    Dr Molly (Guest) 09 October 2015, 20:2700
    Good day,

    Do you want to sell your kidney? Are you seeking for an opportunity to
    sell your kidney for money due to financial break down and you don't
    know what to do, then contact us today and we shall offer you good
    amount for your Kidney. My name is Doctor Molly Nema am a Nephrologist
    in Gold Crosshospital clinic hospital. Our clinic is specialized in
    Kidney Surgery and we also deal with buying and transplantation of
    kidneys with a living an corresponding donor. We are located in Indian,
    Turkey, Nigeria, USA, Malaysia. If you are interested in selling or
    buying kidney's please don't hesitate to contact us via Email:
    d...@g...com

    http://www.naharnet.com/stories/en/108265

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 8. Data: 2020-04-28 15:53:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Może by ktoś, mnie się nie chce, napisał do pani i podzielił się odpowiedzią. Napisał
    coś w stylu że jestem zainteresowany ofertą. Potrzebuje 387 tysięcy dolarów na zakup
    linii do produkcji maseczek do ochrony przed wirusem. Sprawa pilna.

  • 9. Data: 2020-04-28 17:22:56
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Polecam dla zabawy:
    https://www.youtube.com/watch?v=_QdPW8JrYzQ