  • 1. Data: 2020-04-27 13:29:41
    Temat: rozdrabniacz do gałęzi
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    Witam
    Jedno pytanie : wirnikowe czy "frezowe"
    Ilość gałęzi do 3 cm do zmielenia niewielka po kilku drzewkach i w ciągu
    roku pewnie prawie nic. Grubsze i tak będę ciął na tarczówce
    Słyszałem sporo negatywnych opinii o tanich rozdrabniaczach z reduktorem
    obrotów i frezem że strasznie hałasują tą przekładnią i pękają obudowy
    Do takie dorywczej roboty zastanawiam się nad kupnem używanego
    wirnikowego ok 2kW, w zasadzie nie ma się tam co zepsuć.
    Macie jakieś złe doświadczenia z wirnikowymi ?
    Romek

  • 2. Data: 2020-04-27 13:48:36
    Temat: Re: rozdrabniacz do gałęzi
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 13:29, Roman Rogóż pisze:

    > Macie jakieś złe doświadczenia z wirnikowymi ?

    Nie mamy. Harataliśmy aż miło. Teraz nie mamy co.

  • 3. Data: 2020-04-27 13:57:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 13:30:02 UTC+2 użytkownik Roman Rogóż napisał:
    > w ciągu
    > roku pewnie prawie nic. Grubsze i tak będę ciął na tarczówce

    Do tego brązowe worki wystarczą.

  • 4. Data: 2020-04-27 14:05:24
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-27 o 13:29 +0200, Roman Rogóż napisał:
    > Ilość gałęzi do 3 cm do zmielenia niewielka po kilku drzewkach i w
    > ciągu roku pewnie prawie nic.

    Czy warto wydawać na awaryjny, mechaniczny sprzęt dla tak malutkich
    ilości? Ja mam do zlikwidowania nieco więcej, i korzystam z tego:

    https://bit.ly/2zsmbdw

    Rozdrabnia nadzwyczaj sprawnie, bez żadnych ruchomych części.

    Mateusz

  • 5. Data: 2020-04-27 15:45:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Czy warto wydawać na awaryjny, mechaniczny sprzęt dla tak malutkich
    > ilości? Ja mam do zlikwidowania nieco więcej, i korzystam z tego:
    >
    > https://bit.ly/2zsmbdw

    I przez takich dupków jak Ty, topnieją lodowce. Baranie wełniany.

    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 6. Data: 2020-04-27 18:44:46
    Od: Kadar <o...@g...com>

    To już nie wolno ogniska rozpalić?
    K.

  • 7. Data: 2020-04-27 18:52:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-27 o 18:44, Kadar pisze:
    > To już nie wolno ogniska rozpalić?
    > K.

    No wiesz. Jest taki koli co to mu sie w główce pier..... i  tak pier....
    od rzeczy co mu ślina na ozór przyniesie.

  • 8. Data: 2020-04-27 18:53:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    >
    > https://bit.ly/2zsmbdw
    >
    > Rozdrabnia nadzwyczaj sprawnie, bez żadnych ruchomych części.

    Ale całych gałęzi nie wsadzisz.

  • 9. Data: 2020-04-27 19:42:51
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 18:44, Kadar pisze:

    > To już nie wolno ogniska rozpalić?

    Ognisko rozpalić możesz, obwarowane przez pińcet paragrafów,
    ale nie możesz w nim spalać gałęzi, "jeżeli na terenie gminy
    jest prowadzone selektywne zbieranie lub odbieranie odpadów
    ulegających biodegradacji".

  • 10. Data: 2020-04-27 20:25:15
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nic z tego nie rozumiem. Ognisko rozpalić mogę ale bez gałęzi. To czym mam rozpalać?
    Nie napiszę co mi przyszło do głowy.
    K.