  • 1. Data: 2020-04-24 23:40:20
    Temat: Co zamiast dwuzłotówki?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Co stosujecie zamiast monety 2 zł do wyciągania wózków, albo do
    przekręcenia klucza w szafkach sklepowych? Szukam czegoś zamiast 2 zł,
    bo bardzo często portmonetki z bilonem nie mam pod ręką, a jedynie kartę
    płatniczą i czasem nagle się okazuje, że nie ma wózków naręcznych i
    trzeba jakiś wyjmować. I wtedy zonk, bo nie ma czym. W skrytkach
    sklepowych też najczęściej się spotykałem, że zamek wymagał monet 2 zł
    lub 5 zł, by dało się przekręcić klucz i zamknąć np. zakupy z innego
    sklepu, nie nie włazić z nimi na halę sprzedaży. W wózkach widzę
    informację, że moneta 1 zł lub 2 zł może posłużyć do odpięcia zaczepu
    wózka. Co zatem da się wykorzystać zamiast tych monet bilonu? Co
    stosujecie w praktyce?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2020-04-24 23:46:52
    Temat: Re: Co zamiast dwuzłotówki?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 23:40, Krystek pisze:
    > Co stosujecie w praktyce?
    Żetony.

    Robert

  • 3. Data: 2020-04-24 23:56:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krystek napisał:

> [...]
    > informację, że moneta 1 zł lub 2 zł może posłużyć do odpięcia zaczepu
    > wózka. Co zatem da się wykorzystać zamiast tych monet bilonu? Co

    Noszę ze sobą jedną markę enerdowską. Bardzo praktyczna moneta,
    wielkości 5 zł, ale że zrobiona z aluminium, więc lekka. Pasuje
    na przykład do wózków w lidlu. Drugim elementam zestawu zakupowego
    jest kuna chorwacka (współczesna). Stosowana zamiast złotówki.
    Jest nieco mniejsza, co nie przeszkadza, a wręcz pomaga -- bo
    przeważnie da się ją wyjąć po odblokowaniu wózka, trudniej o
    niej zapomnieć i pozostawić w sklepie.

    Jarek

    --
    Zjadając tasiemkę starą
    Mówiła, że to makaron,

  • 4. Data: 2020-04-25 00:29:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Apr 2020 23:40:20 +0200, w
    <5ea35cc4$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>, Krystek
    <s...@k...art.pl> napisał(-a):

    > Co stosujecie zamiast monety 2 zł do wyciągania wózków, albo do
    > przekręcenia klucza w szafkach sklepowych? Szukam czegoś zamiast 2 zł,

    Ochroniarze mają plastikowe "2zł" -- pożycz od nich.

  • 5. Data: 2020-04-25 14:38:17
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Ale nie ogarniam problemu? Nie mozesz po prostu tej dwójki nosić?

  • 6. Data: 2020-04-25 14:49:34
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-04-25 o 14:38, Piotrek Paradysz pisze:
    > Ale nie ogarniam problemu? Nie mozesz po prostu tej dwójki nosić?

    gubi się, dziecko zakosi, zostawisz w spodnniach czy w samochodzie,
    wydasz...

  • 7. Data: 2020-04-25 15:08:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sirapacz napisał:

    > gubi się, dziecko zakosi, zostawisz w spodnniach czy w samochodzie,
    > wydasz...

    No i z czystym sumieniem można odpowiedzieć panu oferującemu odprowadzenie
    wózka, że i tak by z tej operacji nic nie miał. Tak się porobiło, że przez
    ręce takiego pana codziennie może takich dwójek sporo przechodzić, a do
    mnie moneta trafia najwyżej przypadkiem, raz na kilka miesięcy. Więc muszę
    swojej strzec.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2020-04-25 15:23:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.04.2020 o 14:49, sirapacz pisze:

    > gubi się, dziecko zakosi, zostawisz w spodnniach czy w samochodzie, wydasz...

    Wędkarze mają takie puzdereczko do noszenia na szyi.
    Ty możesz nosić w nim dwuzłotówkę. Albo jedno i drugie.
    Siroto.

    https://wedkuje.pl/n/robakochowak-do/7918

  • 9. Data: 2020-04-25 16:55:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > informację, że moneta 1 zł lub 2 zł może posłużyć do odpięcia zaczepu
    > wózka. Co zatem da się wykorzystać zamiast tych monet bilonu? Co

    Zawsze na konsoli w aucie koło lewarka mam drobne na takie okazje.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2020-04-25 17:37:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > gubi się, dziecko zakosi, zostawisz w spodnniach czy w samochodzie,
    > wydasz...

    A jak bedziesz miał zeton zamiast dwuzłotówki to nie zgubisz?
    Wkładasz 2zł do portfela i nie ma jak wydac jak sie wszedzie płaci karta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami