  • 41. Data: 2020-04-29 22:38:48
    Temat: Re: Co zamiast dwuzłotówki?
    Od: SirRobak <s...@o...pl>

    W dniu 28.04.2020 o 23:45, Kżyho pisze:
    > A Jak chodzi o resztę nominałów to ogarnia to żeton z Lidla, który
    > zawsze siedzi w portfelu, a drugi w aucie na wszelki wypadek.
    > A jak się zgubi to idziesz do kasy i prosisz o kolejny.

    Dokładnie:
    Dzień dobry przepraszam czy mógłbym otrzymać żeton do koszyka.
    I to wystarczy w sumie ze 3 razy w życiu musiałem skorzystać i zadziałało.

    Robak

  • 42. Data: 2020-04-30 21:52:56
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Robak

    Bo ty jesteś Sir dlatego działa.
    K.
    Stay home

  • 43. Data: 2020-05-30 00:30:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-04-27 19:01, Uzytkownik pisze:
> [...]
    uly/mocowania-i-laczenie/sruby-i-nakretki/podkladki.
    html>

    > Tylko po co? Jak ładnie poprosisz w Castoramie to Ci dostaniesz taki
    > plastikowy, niebieski żeton. Wielokrotnie korzystałem z takich żetonów,
    > bo nie miałem odpowiedniego bilonu. Bilon ma to do siebie, że często go
    > brakuje, a żetony często się gubi. W końcu wpadłem na pomysł, aby zrobić
    > na jego obrzeżu dziurkę, wpiąć kółko i dopiąć do kluczy. W razie braku
    > monety po prostu odpinam żeton.

    Nie chcę prosić, bo jak nie będą mieli to zostanę bez wózka, czy
    możliwości skorzystania z szafki. Ale temat już ogarnięty: 20 podkładek
    za całe 1 zł (więc nawet taniej od dwuzłotówki, którą trzeba by nosić w
    portfelu i nie wydawać), także nie wiem, czy plastikowe wychodzą taniej
    (pod warunkiem, że znajdzie się punkt, gdzie można je zakupić).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 44. Data: 2020-05-30 12:46:58
    Od: Kadar <o...@g...com>

    I na szyi można powiesić jako ozdobę. Są to cacy co noszą łańcuchy (chociaż do wózka
    nie pasują) to czemu nie podkładki. Ale 20 to już wypas.
    K.

  • 45. Data: 2020-05-30 12:52:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > I na szyi można powiesić jako ozdobę. Są to cacy co noszą
    > łańcuchy (chociaż do wózka nie pasują) to czemu nie podkładki.
    > Ale 20 to już wypas.

    Do wypasu łańcuch nadaje się bardziej niż podkładki.

    Jarek

    --
    Oczy mają niebieskie i siwe,
    dwuzłotówki w kieszeniach na kino,

  • 46. Data: 2020-05-30 13:06:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Do wypasu łańcuch nadaje się bardziej niż podkładki.

    Praktyki ze szkoły średniej na zakładzie przemysłowym.
    Do produkowanej tam pompy olejowej do sprężarek były podkładki z
    miękkiego metalu, podobnego do aluminium. Rozmiar tak, jak do śrub M20,
    może 22.

    Zginało się te podkładki, przekładało przez poprzednią i w ten sposób
    robiliśmy czasem kilkumetrowe łańcuchy.

    Stały czasami całe skrzynki tych podkładek odrzuconych przez KJ.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam