  • 1. Data: 2020-04-27 14:43:26
    Temat: Metalowy pręcik łaczący S-ki w jeden zespół - jaka poprawna nazwa?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Jak się nazywa taki metalowy, sztywny pręcik wsadzony w otwór w
    dzwigniach wyłączników S, zapewniajacych ich synchroniczne włączenie i
    wyłączenie?

  • 2. Data: 2020-04-27 18:46:20
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Jak się nazywa taki metalowy, sztywny pręcik wsadzony w otwór w
    > dzwigniach wyłączników S, zapewniajacych ich synchroniczne włączenie i
    > wyłączenie?

    Jak to quiz to strzelam: wihajster.
    K.

  • 3. Data: 2020-04-28 08:31:50
    Od: e...@g...com

    Raczej dinks

  • 4. Data: 2020-04-28 23:53:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:r86k23$d5e$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Jak się nazywa taki metalowy, sztywny pręcik wsadzony w otwór w
    > dzwigniach wyłączników S, zapewniajacych ich synchroniczne
    > włączenie i wyłączenie?

    synchronizator :)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 5. Data: 2020-04-29 00:14:16
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 14:43, heby pisze:

    > Jak się nazywa taki metalowy, sztywny pręcik wsadzony w otwór w dzwigniach
    > wyłączników S, zapewniajacych ich synchroniczne włączenie i wyłączenie?

    Podoba mi się definicja dingsa:

    *dings* - wihajster, który stanowi sprytne rozwiązanie techniczne.

  • 6. Data: 2020-04-29 11:42:45
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > *dings* - wihajster, który stanowi sprytne rozwiązanie techniczne.

    Piękne, gdzie to znalazłeś.
    K.

  • 7. Data: 2020-04-29 11:58:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 11:42, Kadar pisze:

    > Piękne, gdzie to znalazłeś.

    Glosbe - słownik polsko-polski

  • 8. Data: 2020-04-29 15:50:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/04/2020 23:53, PiteR wrote:
    > synchronizator :)

    Nie ma go pod tą nazwą.

    Mogę wsadzić kawałek drucika, ale poza miękkimi drutami miedzianymi nie
    mam nic o odpowiedniej średnicy. Wpadło mi do głowy że może to można
    kupić osobno. I chyba nie można :/

    PS. Mam nie używany od nowości obwód 3f. W końcu założyłem gniazdo,
    zadowolony pstrykam wyłącznik a tu pstrykneło tylko 1 faza :/ No żesz
    ... i co tu wsadzić w zamian?

    PS2. Pasuje klucz imbusowy :P ale to już druciarstwo.

  • 9. Data: 2020-04-29 15:56:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 15:50:42 UTC+2 użytkownik heby napisał:

    > Mogę wsadzić kawałek drucika, ale poza miękkimi drutami miedzianymi nie
    > mam nic o odpowiedniej średnicy.

    Szpilka, igła, szprycha rowerowa, sklejenie kropelką tych dźwigni

  • 10. Data: 2020-04-29 16:08:29
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/04/2020 15:56, Kris wrote:
    > Szpilka, igła, szprycha rowerowa, sklejenie kropelką tych dźwigni

    Szpilka i igła za małe i się ruszają, szprychy nie mam pod ręką wolnej,
    kropelka, absolutnie nie :D

    Widziałem jeszcze plastikowe wsuwki na same dźwignie.

    Coś sobie znajdę, w ostateczności tego imbusa wsadzę, ale zastanawiajace
    że nie ma tego osobno jako akcesoria.