  • 1. Data: 2020-04-28 08:05:01
    Temat: Media na działce budowlanej
    Od: Mirosław R. <m...@g...com>

    Cześć!
    Działka budowlana(media w drodze)
    Na działce póki co będzie stała przyczepa. Czy jest możliwość by mieć na działce prąd
    i wodę nie budując domu? Trzeba mieć jakieś specjalistyczne plany na przyłącza? I
    jakie są mniej więcej koszta,
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-04-28 08:15:44
    Temat: Re: Media na działce budowlanej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 08:05:02 UTC+2 użytkownik Mirosław R. napisał:
> [...]
    prąd i wodę nie budując domu? Trzeba mieć jakieś specjalistyczne plany na przyłącza?

    W Energa z prądem nie było problemów
    Musiałem jedynie nadać nr działce(w Urzędzie Miasta) i zameldować się na niej
    Jak w Energa okazałem meldunek i akt własności to postawili skrzynkę z licznikiem.
    Koszt ryczałtowo ok 2200zł. Od razu taryfa g11 nie żadna budowlana.
    Z wodą to nie wiem jak teraz jest bo w przypadku akurat mojej działki wspólnie z
    sąsiadem zrobiliśmy przyłącze wodne i kanalizacyjne.
    Trochę załatwiania z MPWik było kilka razy warunki zmienialiśmy ale udało się bez
    pozwolenia na budowę.
    Tylko przy późniejszym odbiorze domu geodeta naniósł nasze rury na mapy

    W Twoim przypadku zadzwoń do lokalnego dostawcy prądu i wody i podpytaj bo z
    doświadczenie wiem ze w każdej gminie i z każda firmą może być inaczej

  • 3. Data: 2020-04-28 08:34:40
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.04.2020 o 08:05, Mirosław R. pisze:
> [...]
    prąd i wodę nie budując domu? Trzeba mieć jakieś specjalistyczne plany na przyłącza?

    Enea - bez problemu. Tyle, żeby mieć taryfę G(11), to zrobiłem taki myk.
    Wydrukowałem i wypełniłem pierwszą stronę zgłoszenia budowy budynku
    gospodarczego, zaniosłem do starostwa i poprosiłem o stempel na kopii. Z
    tą kopią poszedłem podpisać umowę i G11 bez szemrania dali.

    Woda i kanaliza bez żadnego problemu ale z formalności większe i koszty.
    (mapa do cel. projektowych, projekt etc)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2020-04-28 08:37:22
    Od: Mirosław R. <m...@g...com>

    > Wydrukowałem i wypełniłem pierwszą stronę zgłoszenia budowy budynku
    > gospodarczego, zaniosłem do starostwa i poprosiłem o stempel na kopii. Z
    > tą kopią poszedłem podpisać umowę i G11 bez szemrania dali.

    Bomba ;)