  • 11. Data: 2020-04-29 16:16:08
    Temat: Re: Metalowy pręcik łaczący S-ki w jeden zespół - jaka poprawna nazwa?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby napisał:

    > Szpilka i igła za małe i się ruszają, szprychy nie mam pod ręką wolnej,
    > kropelka, absolutnie nie :D

    Jak to nie?! Szprycha rowerowa znajdzie się w każdym domu. Podobnie jak
    niepotrzebna szpulka od nici.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2020-04-29 16:31:20
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/04/2020 16:16, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Jak to nie?! Szprycha rowerowa znajdzie się w każdym domu.

    Poruszam się rowerami w sumie może naście lat, rekreacyjnie. Jeszcze
    nigdy nie miałem potrzeby wymienić szprychy... a dziurę w dętce łatałem
    moze ze 2 razy.

    > Podobnie jak
    > niepotrzebna szpulka od nici.

    U mnie szpulki do nici są z nićmi, ale jesli chodzi o szpulki puste, to
    po filamencie :D

  • 13. Data: 2020-04-29 17:32:35
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    W dniu 29.04.2020 o 15:50, heby pisze:

    > Nie ma go pod tą nazwą.
    >
    > Mogę wsadzić kawałek drucika, ale poza miękkimi drutami miedzianymi nie
    > mam nic o odpowiedniej średnicy. Wpadło mi do głowy że może to można
    > kupić osobno. I chyba nie można :/

    Może drut sprężynowy się nada?

    --
    Pozdr
    Sebastian Rusek

  • 14. Data: 2020-04-29 18:51:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie są tanie rzeczy. Mogę Ci odsprzedać bo mam wiecej. 22 złote + 20 złotych
    przesyłka. W gospodarce rynkowej nie ma pojęcia że czegoś kupić się nie da. Jak
    kupisz 5 sztuk to przesyłka gratis i po dwie dychy sztuka.

  • 15. Data: 2020-04-29 19:25:12
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Jak to nie?! Szprycha rowerowa znajdzie się w każdym domu. Podobnie jak
    > niepotrzebna szpulka od nici.

    Nie mam szprych, nie ma szpulek. To się nazywa ułomność.
    K.
    Stay home

  • 16. Data: 2020-04-30 15:20:29
    Od: e...@g...com

    Drut ze starej wycieraczki samochodowej?

  • 17. Data: 2020-04-30 16:38:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:r8c0ng$41f$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Nie ma go pod tą nazwą.
    >
    > Mogę wsadzić kawałek drucika, ale poza miękkimi drutami
    > miedzianymi nie mam nic o odpowiedniej średnicy. Wpadło mi do
    > głowy że może to można kupić osobno. I chyba nie można :/

    Być może gdzieś można ale raczej część zamienna to nie jest bo są też
    łączone plaslikiem albo blaszką. Jakaś twarda ośka z zabawki lub
    drukarki, szprycha, wiertło, może z parasolki starego typu.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 18. Data: 2020-04-30 16:47:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z drutów z parasoli starego typu robiliśmy kusze.

  • 19. Data: 2020-04-30 17:03:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 16:31, heby pisze:

    > Poruszam się rowerami w sumie może naście lat, rekreacyjnie. Jeszcze nigdy nie
    > miałem potrzeby wymienić szprychy... a dziurę w dętce łatałem moze ze 2 razy.

    I tak będzie ciągnął za uszy flejma ten druciarz bez drutu,
    który wśród przydasiów nie ma nawet kawałka gwoździa, by
    zastąpić nim ten dings, czyli wihajster. A idźże i kup
    nowe ustrojstwo w komplecie z dingsem - czyli wihajstrem -
    jeśli jesteś za słaby w uszach do drutowania. I nie zawracaj
    już dupy, bo czytać hadko, gdy kończą się jaja.

  • 20. Data: 2020-04-30 18:34:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/04/2020 17:03, collie wrote:
    > I tak będzie ciągnął za uszy flejma ten druciarz bez drutu,

    Flejm to co innego. Jeśli już żałośnie szeryfujesz to wypadalo by znać
    choć namiastkę pojęć tu używanych.