  • 11. Data: 2020-04-29 09:10:34
    Temat: Re: Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 15:53:27 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Może by ktoś, mnie się nie chce, napisał do pani i podzielił się >odpowiedzią.
    Napisał coś w stylu że jestem zainteresowany ofertą. Potrzebuje >387 tysięcy dolarów
    na zakup linii do produkcji maseczek do ochrony przed >wirusem. Sprawa pilna.

    Napisałem Edytce wczoraj że 50tys by mi się przydało i poprosiłem o rozpatrzenie
    mojego wniosku.
    Dzisiaj w nocy odpowiedź dostałem:

    "Potwierdza to, że zarząd spółki podjął decyzję
    aby udzielić Ci wniosku o pożyczkę w wysokości (50 000,00 PLN) po
    krótkiej dyskusji z naszymi urzędnikami ds. pożyczek i zarządem.
    Możemy udzielić Ci takiej pożyczki pod jednym warunkiem. Potrzebujemy
    Twojego zaufania i współpracy.
    Odbudowywanie społeczeństwa, które jest społecznością społeczną non-profit
    przedsiębiorstwo zostało założone w celu komercyjnym, aby stać się
    stałą i zrównoważoną instytucją wspierającą rozwijający się sektor
    przedsiębiorstw społecznych. Aby to osiągnąć, ustalamy nasze opłaty,
    stopy procentowe oraz warunki na pokrycie naszych kosztów i ochronę
    naszych funduszy przed stratami.

    Ustalono stopę procentową, opłatę przygotowawczą, warunki umowy
    osobno dla każdej pożyczki. Te uwagi mają jedynie charakter
    orientacyjny dla wnioskodawców i nie stanowią części żadnej umowy,
    umowy ani oferty.

    W związku z tym kierownictwo ustanowiło kilka warunków dotyczących
    żądanej kwoty, warunki są wyraźnie określone poniżej:

    WARUNKI NASZYCH POŻYCZEK

    Potrzebna kwota pożyczki: 50 000,00 PLN
    Oprocentowanie kredytu: 2%
    Okres kredytowania: 5 lat
    Miesięczna rata kredytu: 876,39 PLN
    Liczba płatności: 60
    Płatności skumulowane: 52 583,28 PLN
    Razem zapłacone odsetki: 2583.28 PLN

    OPCJA TRANSFERU

    (1). Przelew z banku na bank:

    Tutaj masz wysłać swoje informacje bankowe, abyśmy mogli
    przesłać go do działu transferów, a następnie będą musieli
    przelać kwotę pożyczki na konto bankowe. wykonanie tego zajmie 24 godziny.

    Przelew pożyczki musi być przelewem bankowym na inny, z wyjątkiem
    jeśli zostało to inaczej określone przez kierownictwo naszej firmy lub
    pożyczkobiorcę, dlatego przy tej okazji radzimy podać pełne informacje
    bankowe dotyczące przelewu w następnej poczcie.

    INFORMACJE POTRZEBNE DO PRZENIESIENIA FUNDUSZY KREDYTOWYCH

    Nazwa konta................. ..................
    Numer konta.................. ...................
    Twoja nazwa banku .................. ...................
    Kraj / cel podróży ........... .....................
    Osobisty numer telefonu ...... ......................
    Lokalizacja banku ...................... ..................
    Numer trasy .................. ....................
    Kod SWIFT. .......................... .................

    Zwrot pożyczki:

    Pożyczka musi zostać zwrócona pożyczkodawcy na koniec okresu, na który
    osoba ubiegająca się o pożyczkę szuka pożyczki bez opóźnień.

    (1) Poszukującemu pożyczki, będzie on mógł spłacić pożyczkę
    w tym okresie. Należy pamiętać, że spłata rozpoczyna się (4) miesiące
    po otrzymaniu pożyczki. I musisz zrobić miesięcznie
    spłata odbywa się, ponieważ nie chcemy sytuacji, w której nie będziesz
    w stanie spotkać się z roczną płatnością. Zapewnimy ci nasze konto,
    które będziesz spłacać co miesiąc po (4) czterech miesiącach od
    otrzymania pożyczki.

    Bezpieczeństwo:

    Zwykle nie będziemy prosić o osobiste gwarancje na pożyczki z
    Fundusze na rzecz przedsiębiorstw społecznych, ale mogą wymagać ich w
    przypadku funduszy ABLE. Chcemy zabezpieczyć naszą pożyczkę przed
    wszelkimi aktywami organizacji
    tam, gdzie to możliwe. Brak wystarczającego bezpieczeństwa niekoniecznie
    uniemożliwić zatwierdzenie pożyczki.

    Monitorowanie:

    Jest to warunek wszystkich pożyczek, w których współpracują pożyczkobiorcy
    regularne monitorowanie, posiadanie odpowiednich systemów finansowych
    i zapewnianie
    kwartalne rachunki zarządcze, na które bank przelewa pożyczkę. Jeśli
    zgadzasz się z warunkami firmy, radzimy jak najszybciej wrócić do nas,
    abyśmy mogli przejść do następnego kroku.
    OCZEKIWANIE NA POCZTĘ, JEŚLI UŻYTKOWNIK JEST ZGODY NA NINIEJSZE WARUNKI

    Gorące pozdrowienia.

    Dzięki i niech Bóg błogosławi
    Z poważaniem / Szacunek.
    Pożyczkodawca Kotlewska Edyta"

  • 12. Data: 2020-04-29 09:19:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 09:10:36 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > INFORMACJE POTRZEBNE DO PRZENIESIENIA FUNDUSZY KREDYTOWYCH
    >
    > Nazwa konta................. ..................
    > Numer konta.................. ...................
    > Twoja nazwa banku .................. ...................
    > Kraj / cel podróży ........... .....................
    > Osobisty numer telefonu ...... ......................
    > Lokalizacja banku ...................... ..................
    > Numer trasy .................. ....................
    > Kod SWIFT. .......................... .................

    Odesłałem Edytce wypełniony powyższy formularz
    Nr konta Ministerstwa Zdrowia gdzieś znalazłem to i podałem
    Bo oni teraz kasy potrzebują to przyda im się 50tys.
    Czekam az Edytka potwierdzi że przelew zrobiła.

  • 13. Data: 2020-04-29 11:21:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 09:19:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Czekam az Edytka potwierdzi że przelew zrobiła.

    Trochę się sprawa komplikuje
    Edytka meila przysłała:

    "Dzień dobry,

    ICPC (Międzynarodowa Komisja ds. Postępowania w Korupcji) wymaga przedstawienia
    certyfikatu prania pieniędzy. Ten certyfikat poświadcza, że otrzymujesz tę pożyczkę
    zgodnie z prawem i wydasz fundusze legalnie w swoim kraju, co jest najlepszym
    sposobem na przestrzeganie konstytucji. Większość osób składa wniosek o pożyczkę
    różne cele i używaj ich z różnych powodów. Przeciwko temu stoi ICPC. Nie chcą
    niczego, co nadałoby mojemu krajowi złą sławę.

    Po drugie, stanowi to dowód na to, że otrzymałeś pożyczkę zgodnie z prawem i możesz
    przedstawić tę inkasę wraz z umową pożyczki
    z mojej strony są jakieś domyślne. Chroni to nasze zainteresowanie na różne sposoby.
    Potrzebujesz tej zgody, jest ona obowiązkowa dla tej pożyczki. The
    ICPC pracuje w imieniu rządu naszych krajów, aby zweryfikować każdą międzynarodową
    transakcję o wartości powyżej 5.000,00 zł i upewnić się, że nie ma nic podejrzanego,
    co byłoby ich pracą.
    Aby uzyskać ten certyfikat, pożyczkodawca musi wyjaśnić, że miałeś na myśli wszystkie
    wymagania i przedstawić im dowód, potwierdzić, że twoja tożsamość jest prawdziwa i
    zostały zweryfikowane.
    Wreszcie będziesz musiał zapłacić za opłatę konsularną, która wynosi łącznie 589 zł,
    jest to skonsultowanie się z konsulatem ICPC i poproszenie o certyfikat po
    sprawdzeniu swoich roszczeń.
    Ta opłata pozostała, aby uzyskać odprawę, ponieważ mam wszystkie rzeczy na biurku,
    aby cię wyjaśnić. Musisz zapłacić
    opłaty konsularnej i załatw to. Wiem, że może to zabrzmieć dziwnie i nieoczekiwanie,
    ale musimy z tym wyjść. Nikt nie stoi ponad prawem jakiegokolwiek danego rządu. Ani
    ty, ani ja. Czekam na twoją odpowiedź, aby kontynuować.

    Moje pozdrowienia,
    Twój pożyczkodawca
    Kotlewska Edyta."

    Z ICPC zadzierać nie zamierzam więc poinformowałem Edytkę ze te 589zł zapłacę.

  • 14. Data: 2020-04-29 11:35:23
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Będę śledził wątek z zainteresowaniem.
    K.

  • 15. Data: 2020-04-29 12:22:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Będę śledził wątek z zainteresowaniem.

    Ja sobie nawet dałem dodatni score na wiadomości
    z MesgID Pani Edyty w nagłówku "References"!

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2020-04-29 12:55:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 11:21:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Z ICPC zadzierać nie zamierzam więc poinformowałem Edytkę ze te 589zł zapłacę.

    Edytka przysłała nr konta do wpłaty opłaty dla ICPC

    Oto szczegóły konta, aby dokonać płatności poniżej.

    "Nazwa banku: Bank Millennium
    Numer konta: 74116022020000000451685792
    Nazwa konta: Maria Kosater

    Po dokonaniu płatności wyślij mi natychmiast potwierdzenie, aby pożyczka mogła zostać
    dostarczona do domu."

    Odpisałem Edytce że mój bank wymaga przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1zł z konta
    Marii Kosater na wcześniej podany przeze mnie nr konta.

  • 17. Data: 2020-04-29 15:16:51
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

> [...]
    >
    > Odpisałem Edytce że mój bank wymaga przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1zł z konta
    Marii Kosater na wcześniej podany przeze mnie nr konta.

    Ciekawe, czy od tego momentu da się ich namierzyć?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 18. Data: 2020-04-29 15:29:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Irek.N. napisał:

    > Ciekawe, czy od tego momentu da się ich namierzyć?

    Przecież jasno widać, że to przechwycone konto prywatnej osoby.
    Bez problemu da się zbadać historię tego przejęcia i monitorować
    dalsze akcje. Stosując konsekwentnie metode "na Krisa" można uzyskać
    dużo więcej danych o całej grupie przestępczej. Można. Z tym że
    milicja ma w tej chwili całkiem inne zajęcia.

    Jarek

    --
    Siedze sobie na komisariacie,
    ładnie tu palcami bębnie se po blacie.

  • 19. Data: 2020-04-29 15:32:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 15:16:46 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > Ciekawe, czy od tego momentu da się ich namierzyć?

    Nr konta w millennium podali(i zapewne jest to działające konto) więc jakieś tam dane
    millennium ma.
    Pewnie konto na słupa a oni mają do tego konta kartę lub dostęp via net i jak tam coś
    wpłynie to zaraz wypłacają/przelewają

  • 20. Data: 2020-04-29 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > Twój pożyczkodawca
    > Kotlewska Edyta."
    >
    > Z ICPC zadzierać nie zamierzam więc poinformowałem Edytkę ze te

    Mogłes napisac ze w takim razie na dobry poczatek wezmiesz 4998...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest