  • 31. Data: 2020-04-30 10:43:08
    Temat: Re: Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.04.2020 o 09:49, Budyń pisze:

    > I nie zawracaj już dupy, bo ani mądrala
    > z Ciebie, ani jajcarz.

    Kradzione nie tuczy. Kradzieju-nielocie.

  • 32. Data: 2020-04-30 10:49:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-30 o 10:39, Kris pisze:

    > Ciśnie mnie
    >
    > "Witaj, wciąż czekam na wiadomość od ciebie, abym mógł natychmiast
    > wykonać przelew, więc idziesz teraz do banku, aby dokonać płatności na
    > dane ostatniego konta, które ci wysłałem?
    > Czekam na twoją szybką odpowiedź"

    Rodzi się pytanie jak długo dasz radę zwodzić kobietę?

    Robert

  • 33. Data: 2020-04-30 11:04:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Jak by chcieli by wyśledzili, ale nie chcą.

    I nie muszą. Gdyby taki nieudacznik wpłacił jak Pan Bóg przykazał -
    czy inna Edytka - i nie dostał, i po miesiącu przybiegł z płaczem
    do nich - że nie dostał, to by musieli chcieć wyśledzić.

  • 34. Data: 2020-04-30 21:41:13
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Jak by chcieli by wyśledzili, ale nie chcą. W bankomacie jest kamera. Na ulicach
    dostateczną ilość kamer żeby dowiedzieć się o wypłacającym dużo. I co i nic.
    Wyśledzenie ukradzionego telefonu jest banalnie proste. A policja przysyła pismo że
    po rozpytaniu itp telefonu nie udało się odzyskać.

    W Londynie swego czasu jakiś Polak (należałoby z małej litery ale podkreśli mi, że to
    błąd) poprzewracał kosze na śmieci i zachowywał się nie właściwie. Pewnie dlatego, że
    to Polak trafiłem na to i zapamiętałem. Policja londyńska prześledziła jego spacer
    przez pół Londynu i zatrzymali i zapłacił mandat.
    Można?
    K.
    Stay healthy

  • 35. Data: 2020-04-30 21:47:01
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > "Witaj, wciąż czekam na wiadomość od ciebie, abym mógł natychmiast
    > wykonać przelew, więc idziesz teraz do banku, aby dokonać płatności na
    > dane ostatniego konta, które ci wysłałem?
    > Czekam na twoją szybką odpowiedź"

    Zacznij dopytywać, napisz że nie masz konta walutowego. Dopytuj o inne formy
    przelewu, może w innej walucie itd.
    K.
    Stay strong

  • 36. Data: 2020-04-30 22:02:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I inna opowieść. Komuś z dalszej rodziny co od kilkudziesięciu lat żyje w Londynie i
    oficjalnie tam jest Anglikiem ktoś okradł samochód. Samochód był zaparkowany w
    zasięgu kilku kamer. Policja nie zrobiła nic.

  • 37. Data: 2020-04-30 22:15:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-30 o 21:47, Kadar pisze:
    > może w innej walucie itd.

    Może w naturze? :-)

    Robert

  • 38. Data: 2020-05-01 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Edytka nie zrobiła przelewu weryfikacyjnego
    > Napisała tylko:
    > "Po tym doradzę ci, aby pobrać i zarejestrować Transferwise na swoim
    > telefonie, a następnie powiem ci, jak wykonać transfer z aplikacji."
    > i zapytała w kolejnym meilu:
    > "Dobrze, jesteś na WhatsApp?"
    >
    > Nie wiem co to Transferwise, nie "jestem na WhatsApp"
    >
    > Nie mam pomysłu co Edytce odpisać żeby w końcu pożyczkę dostać.

    Napisz jej ze skoro weryfikacja jest od 5kpln to wezmiesz 4950 i
    weryfikacja nie bedzie potrzebna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 39. Data: 2020-05-01 15:03:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy ty Budzik zdrowy na umyśle jesteś? Oni nie będą odpisywali bo nie czytają tego co
    dostają. Mają kilka tekstów układających się w jakąś sekwencje i je kolejno wysyłają.
    Na Ziemi co sekundę rodzi się frajer a pewno co 20 sekund ciężki frajer. Nie będą
    sobie z dociekliwymi dupy zawracali jak mają do oskubania praktycznie niemożliwa dla
    nich do przerobienia ilość frajerów i ciężkich frajerów.

  • 40. Data: 2020-05-02 06:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > dociekliwymi dupy zawracali jak mają do oskubania praktycznie
    > niemożliwa dla nich do przerobienia ilość frajerów i ciężkich

    Serio?
    CZyli mowisz ze nie uda sie tych "prawie" 5kpln wyciągnać?
    szkoda... A juz miałem nadzieje...
    ;-DDDDDDDDDD

    P.S. Ale podoba mi sie ze temat potraktowałes powaznie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."