  • Data: 2017-09-21 10:54:42
    Temat: Re: Ogrodzenie - jak słupki?
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2017 o 21:23, Jacek pisze:

    > U siebie osadziłem słupki w betonie i okazało się, że gromadzi się w
    > nich woda
    Kopiesz dół płytszy o 10 cm niż masz dolną krawędź słupka. Słupek
    wbijasz na te 10 cm w ziemię. Resztą rządzą już prawa natury: woda
    podchodzi czy tam skrapla się i spływa do ziemi, nie gromadzi się.
    Dodatkowo zyskujesz stabilizację słupka przed zalaniem - tylko trzeba
    prosto wbić. Mam tak zrobiony kawałek ogrodzenia i od lat się trzyma na
    gotowym betonie mieszanym patykiem.

    --
    Pozdr
    S.