  • Data: 2021-08-05 22:19:04
    Temat: Re: Ogrzewacie garaże?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście Ty możesz uważać, że dla Ciebie lepsze będą 2 farelki. Ale
    > one się nawet nie umywają do takich nagrzewnic zasilanych kotłem CO.
    konstruujesz tak zdania, żeby zacząć spór, ośmieszając adwersarza. każdy
    z nas może uważać co chce, bez Twojego pozwolenia. Nigdzie nie napisałem
    ze 2 farelki będą lepsze w porównaniu do nagrzewnic zasilanych kotłem
    co. natomiast w co warto zainwestować - to zależy od profilu działania
    właściciela garażu. jak często - w podłogowe lub kaloryfery. jak
    sporadycznie - w farelki. jak średnio i dodatkowo jest wymaganay
    profesjonalizm i szybkie nagrzewanie i dodatkowo podczas nagrzewania nie
    ogrzewamy domu i mamy kocioł 25kw - nagrzewnice. ja tylko delikatnie
    zwracam uwagę że to co DLA CIEBIE najlepsze, niekoniecznie będzeie
    najkorzystniejsze dla innych.
    ToMasz

    PS
    Taka ciekawostka. przez ostatnie 10 lat, byłeś zwolennikiem płyty
    podłogowej betonowej z ogrzewaniem podłogowym działającym od
    października do marca non stop. Co sie teraz stało że dopuszczasz
    szybkie nagrzewanie nagrzewnicami i olewanie czy i jak sie wychłodzi gdy
    jest nieogrzewane?
    Bo jeśli wymienioną nagrzewnice zamieniłbyś na mocno przewymiarowany
    kaloryfer, to odtworzysz ogrzewanie mojego mieszkania :)
    I tu się w 100% zgadzam. to najtańsza metoda
    Nie dziw się że ktoś Ci potem zarzuci że się miotasz w zeznaniach