    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Date: Mon, 25 Mar 2013 10:49:08 +0100

    > Bywają także problemy zdrowotne, bo ktoś zaoszczędził na ociepleniu domu
    > i zamiast 15cm jakie było w projekcie dał tylko 10cm, a może nawet tylko
    > 5cm, a okna firmy X o współczynniku U=1,1W/m2K dla całego okna zastąpił
    > oknami firmy Y , która zamiast współczynnika dla całego okna podała
    > współczynnik dla szyby U=1W/m2K, bo taką nieuczciwą praktykę marketingową
    > zastosowała firma Y.
    > Bo zamiast pomieszczeń o wysokości 2,60m ktoś wpadł na pomysł, aby zrobić
    > sobie centralny hol o wysokości 5m, a na podłogach zamiast kafelek ułożyć
    > mozaikę parkietową.
> [...]

    to moze podać większą temperaturę na ten salon w podłogę, jak się trzyma
    założen projektowych
    to parkiet nie przeszkadza czy 5m wysokosc.

    Ja akurat mam 100% podłogówki i 100% grzejników :)
    zastanawiam się czy przez to COP nie będzie większe niż 4.2
    przy PC, którą w przyszłości planuję jak już nie będę dawał rady
    narazie po prostu tanio grzeję węglem taniej niż PC.

    pozdrawiam
    AT