  • Data: 2021-01-04 16:08:44
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .01.2021 o 15:46 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Marketingowe pier... w bambus.
    > 1. Nie istnieje sprawność większa od 100%. Jeśli ktoś postuluje taką,
    > robi ci wodę z mózgu.
    > 2. "Co wpływa na wysoką sprawność kotłów?"
    > Inox-Radial, Lambda Pro Control, Vitotronic 200. Już wiesz co ten tekst
    > jest wart?

    każdy producent ma swoje rozwiązania poprawiające warunki pracy palnika.
    dlatego tego powyżej nie wyciągałem bo buderus ma inne technologie a
    vailant jeszcze inne.
    Daj linka do tekstu/wykresu/badania gdzie potwierdzą, że to ("Mniejsza
    ilość uruchomień i dłuższe cykle pracy palnika to wyższa sprawność
    urządzenia") są brednie.
    Na czym się opierasz stawiając takie odważne tezy w poscie do Użytkownika?
    - podzielisz się?

    TG