  • Data: 2014-12-05 12:42:00
    Temat: Re: Ogrzewanie elewktryczne czy gazowe?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-27 o 19:35, r...@g...com pisze:
    > http://4.bp.blogspot.com/-SHZRU0cBvnE/TiZ9TxNsZwI/AA
    AAAAAAAXg/2BwC2xTTVqc/s1600/koszty%2Bogrzewania.png

    Coś mi za tanio to drewno wychodzi na tym zestawieniu... Może nie umiem
    jeszcze nim palić optymalnie, bo to dopiero mój pierwszy sezon i to od
    nieco ponad tygodnia, ale jak widzę ile go schodzi, to jakoś nie bardzo
    mi się chce wierzyć w tą kalkulację.
    Metr przestrzenny (układany) kosztował 230 zł (bo to sezonowane, więc
    droższe), czyli 2 metry prawie 500 zł. A w te prawie 2 tygodnie zeszło
    naprawdę tego sporo. Więc jakoś nie bardzo wiem, jakby miało wyjść tak
    mało grzejąc tym cały sezon zimowy...

    Pzdr
    --
    /__/_* /