    Subject: Re: Ogrzewanie nadmuchowe zamiast klasycznego
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Wed, 24 Jan 2018 23:52:55 +0100

    On 24-Jan-18 21:24, Zenek Kapelinder wrote:
    > To ciekawe. A jakie kryteria? Smrodek, wzrost stezenia CO2, dym z papierosow,
    gotowanie bigosu czy jakies inne.

    Nie mam zielonego pojęcia. Centrala ma trzy tryby manualne + "turbo" i
    jeden tryb automagiczny - cokolwiek miałoby to znaczyć.

    Osłuchowo (głośność centrali) tryb auto odpowiada dwójeczce manualnej
    czyli wychodzi coś około 250m3/h

    Ale ponieważ sama centralka "umi" płynnie regulować obroty (bo ma do
    integracji dostępną między innymi linię 0-10V sterującą wentylatorami)
    to być może jest tam jakaś większa magia.

    Jeśli temat mocniej Cię interesuje to szukaj manuali do centralki Aeris
    CA 550.

    Piotrek