    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Ogrzewanie - obieg - pytanie do praktyków
    <5b81c9b2$0$20340$426a34cc@news.free.fr>
    Date: Sat, 25 Aug 2018 23:41:49 +0200

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > To w takim razie nie wiem jak to robił... A też nie wypytywałem.
    > Co widziałem:
    > - dwie butle, na jeden napisane "tlen", na drugiej "acetylen"
    > - płomień
    > - pan w masce na całą twarz, z szybką na oczy
    > - brał rurę, wypalał w niej dziurę, dokładał kawałek innej rury
    > i tworzył w ten sposób trójniki.
    >
    > A to może rury nie są z miedzi? W zasadzie to nie mówił z czego, ja
    > wywnioskowałem że pewnie miedź, bo kolor mają taki żółtawo-czerwony.
    > No nie wiem.

    Może na taki pomalowane? Mnie też trudno wyobrazić sobie rury z miedzi
    tak grube, że można je spawać (jeśli spawanie miedzi jest możliwe).
    To by majątek kosztowało. Opis dobrze odpowiada technologii rur stalowych
    czarnych (nieocynkowanych).

    Jeśli tak, to chlastnąć diaksem, nagwintować (narzynka hydrauliczna
    tania, można kupić nawet dla dwóch gwintów) i dowiązać się szeregowo
    czymś współczesnym.

    --
    Jarek