    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Ogrzewanie - w co zainwestować
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <X...@1...0.0.1>
    <qh9a7v$aiu$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <qh9btm$bi6$1$Janusz@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 24 Jul 2019 12:52:52 +0200

    Wed, 24 Jul 2019 12:29:08 +0200, Janusz

    > Nie mam fot bo nie robiłem, oglądałem tylko, w internecie
    > też są foty, na zwykłym ułożeniu widać siatkę,

    To jest podstawowy błąd laików patrzących na foty termiczne. Ło panie,
    patrz pan jakie mostki porobili! A to gucio a nie mostki, bo trzeba jeszcze
    na skalę popatrzeć.

    > nawet na niektórych domach widać na
    > elewacji ciemne linie,

    To akurat o niczym nie świadczy, szczególnie nie o mostkach.

    > Popatrz sam, dom zółty, po lewej, ściana prostopadła do drogi.
    > https://www.google.com/maps/@49.8260377,19.0987436,3
    a,75y,209.99h,75.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQ12as3odWJ2
    q--TJs_yMbQ!2e0!7i13312!8i6656

    Tu ewidentnie na łączeniach płyt brud wylazł bo pewnie zacina. Popatrz pod
    samym okapem, im wyżej tak tego efektu mniej bo ściana od brudu osłonięta.
    Znaczy na górze lepiej zrobili niż na dole? Poza tym skąd wiesz jak to było
    robione, czy było robione poprawnie (np. czy łączenia płyt były zatarte aby
    nie było nierówności i przede wszystkim czy przy zakładce by nie było
    takiego samego efektu? Znalazłeś w internecie jedną i tę samą ścianę
    zrobioną w dwóch technikach dla porównania?

    --
    Pozdor
    Myjk