  • Data: 2019-09-20 14:24:08
    Temat: Re: Okablowanie tv w nowym domu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 września 2019 14:10:40 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    > ...i niech autor nie zrobi błędu jak ja... nie patrzyłęm jakie kable
    > kupuje... okazało się, że chinole opanowali miedziowanie stalowych żył...
    > ...kable mi przerdzewiały....

    Ja 10-11 lat temu prowadziłem kable i mam poczwórny konwerter+ antena naziemna.
    5 koncentryków idzie więc od anten do wnętrza budynku
    Nie pamiętam już jak i skąd kupowałem te przewody ale niedawno zauważyłem ze izolacja
    na jednym z nich jest stwardniała i popękana. 4 pozostałe są ok.
    Ten jeden też nie powoduje problemów pomimo że jest spękany. I co dziwne to spękany
    jest nie tylko odcinek na zewnątrz ale również odcinek który idzie w garażu.