    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okna PVC - wycinanie uszczelek
    Date: Wed, 16 Sep 2009 14:57:19 -0700 (PDT)

    On 16 Wrz, 13:19, "jagr" <j...@W...pl> wrote:
    > Zastanawiam się nad wycięciem części uszczelek w oknie PVC.
    > Jeśli ktoś z Was już ten temat przerabiał, prosiłbym o wskazówki.
    > Zastanawiam się nad nast. problemami.
    > 1. W którym miejscu okna najlepiej to zrobić, na górze, dole, a może z boku?

    Jeden kit - masz zrobic dziure zeby wialo, mozesz ja zrobic nawet w
    murze obok i efekt bedzie ten sam ;)

    > 2. Na jakiej długości je usunąć, aby już było OK, ale nie za zimno?

    Nie ma odpowiedzi na to pytanie. Masz jakis powod zeby je wycinac,
    wiec proponuje doswiadczalnie - najpierw kawalek i sprawdzic czy ten
    powod dalej wystepuje :)

    > 3. W jednym miejscu, a może w dwu, kilku miejscach?
    > 4. Jak to praktycznie zrobić, przeciąć w dwóch miejscach i je na tym
    > odcinku całkowicie wyjąć?
    > Jak to się praktycznie sprawdza? Może jednak lepiej wywalić 200 - 300 zl
    > na nawiewnik?

    I to rozwiazanie polecam :) Przez wyciecie otworow w uszczelkach w
    bardzo mrozne dni bedzie wialo zbyt mocno zimnem (duza roznica
    cisnien), a nawiewnik sie sam dopasuje.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.