  • 1. Data: 2009-09-16 11:19:41
    Temat: Okna PVC - wycinanie uszczelek
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Zastanawiam się nad wycięciem części uszczelek w oknie PVC.
    Jeśli ktoś z Was już ten temat przerabiał, prosiłbym o wskazówki.
    Zastanawiam się nad nast. problemami.
    1. W którym miejscu okna najlepiej to zrobić, na górze, dole, a może z boku?
    2. Na jakiej długości je usunąć, aby już było OK, ale nie za zimno?
    3. W jednym miejscu, a może w dwu, kilku miejscach?
    4. Jak to praktycznie zrobić, przeciąć w dwóch miejscach i je na tym
    odcinku całkowicie wyjąć?
    Jak to się praktycznie sprawdza? Może jednak lepiej wywalić 200 - 300 zl
    na nawiewnik?
    Pozdrawiam,
    jagr

  • 2. Data: 2009-09-16 12:15:57
    Temat: Re: Okna PVC - wycinanie uszczelek
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odcinku całkowicie wyjąć?
    > Jak to się praktycznie sprawdza? Może jednak lepiej wywalić 200 - 300 zl

    Wez stara aprobate techniczna dla danego typu okna. Bedziesz miał zapis o
    ilosci % po obwodzie, ile uszczelki wyciac. W wyciete miejsce dajesz płaską
    uszczelke.
    Nawiewnik będzie lepszy, bo sie otwiera wtedy kiedy potrzeba.

    pzodr
    przemek.

  • 3. Data: 2009-09-16 21:57:19
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Wrz, 13:19, "jagr" <j...@W...pl> wrote:
> [...]
    > Zastanawiam się nad nast. problemami.
    > 1. W którym miejscu okna najlepiej to zrobić, na górze, dole, a może z boku?

    Jeden kit - masz zrobic dziure zeby wialo, mozesz ja zrobic nawet w
    murze obok i efekt bedzie ten sam ;)

    > 2. Na jakiej długości je usunąć, aby już było OK, ale nie za zimno?

    Nie ma odpowiedzi na to pytanie. Masz jakis powod zeby je wycinac,
    wiec proponuje doswiadczalnie - najpierw kawalek i sprawdzic czy ten
    powod dalej wystepuje :)

> [...]
    > odcinku całkowicie wyjąć?
    > Jak to się praktycznie sprawdza? Może jednak lepiej wywalić 200 - 300 zl

    I to rozwiazanie polecam :) Przez wyciecie otworow w uszczelkach w
    bardzo mrozne dni bedzie wialo zbyt mocno zimnem (duza roznica
    cisnien), a nawiewnik sie sam dopasuje.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.