  • 1. Data: 2009-09-16 09:26:35
    Temat: Podłoga w garażu - płyty chodnikowe + beton
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    Witam was, posiadam garaz blaszany taki jak na fotce:

    http://images03.olx.pl/ui/2/07/57/37690057_1.jpg

    Jego wymiary to 3mx5m = 15m2

    Stoi on na golej ziemi, troche piasku jest podsypane, chce kupic takie
    plyty chodnikowe uzywane. Wymiary 50cm×50cm×6cm

    http://www.allegro.pl/item736967171_plytka_chodnikow
    a.html

    Liczba sztuk 33 z linka allegro wiec to bedzie tylko polowa podlogi w
    garazu, 2 polowe mysle wylac beton. Z racji tego ze na budowlance
    slabo sie znam chce sie dowiedziec, jak zrobic podbudowe pod chodniki
    i beton? w ktorym miejscu ulozyc chodniki a gdzie wylac beton ?

    nizej daje fotke: ktory wariant najlepiej zrobic ? 1, 2 czy 3 ? bede
    musial gdzies dokupic 7 jeszcze tych chodnikow zeby bylo 40 razem po 4
    pasy pojedyncze na podlodze.

    http://i27.tinypic.com/wccz9u.jpg

    Auto mam osobowe 1,5 tony i takie tam bedzie stalo.

  • 2. Data: 2009-09-16 09:30:10
    Temat: Re: Podłoga w garażu - płyty chodnikowe + beton
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    Dalem bledy link do 2 fotki, ten ok : http://i30.tinypic.com/16lbj8i.jpg

  • 3. Data: 2009-09-16 09:43:57
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 16 Wrz, 11:30, Lukasz <p...@g...com> wrote:
    > Dalem bledy link do 2 fotki, ten ok :http://i30.tinypic.com/16lbj8i.jpg

    Jeżeli to blaszak tymczasowy, to nasyp zwykłego piasku, a na to daj
    bloczki betonowe takie od fundamentów no i piasek w szpary. Po
    rozbiórce zawsze te bloczki można do czegoś wykorzystać (grill, cokół
    płotu itp).

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 4. Data: 2009-09-16 09:50:55
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Jeżeli to blaszak tymczasowy, to nasyp zwykłego piasku, a na to daj
    bloczki betonowe takie od fundamentów no i piasek w szpary.

    Albo tzw.trylinke (trelinke), z rozbiorki, po 1 pln/sztuka.

    pozdrawiam
    pluton

  • 5. Data: 2009-09-16 09:53:46
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    On 16 Wrz, 11:43, Krzemo <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > bloczki betonowe takie od fundamentów no i piasek w szpary. Po
    > rozbiórce zawsze te bloczki można do czegoś wykorzystać (grill, cokół

    Dzieki ale nie pomogles mi, przeczytales mojego posta wogule calego?
    pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-09-16 11:59:13
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > pasy pojedyncze na podlodze.
    >
    > http://i27.tinypic.com/wccz9u.jpg
    >
    > Auto mam osobowe 1,5 tony i takie tam bedzie stalo.
    Przerób te płyty na gruz, wysyp gruz na całej powierzchni i zalej betonem na
    równo. Ja bym od razu gruz organizował a nie płyty chodnikowe.

  • 7. Data: 2009-09-16 12:22:13
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    dzieki kogutek za odpowiedz, ale sluchaj tylko ze ten garaz juz stoi i
    nie mam mozliwosci zeby go przesunac, wiec ciezko bedzie robic wylewke
    na calej powierzchni, dlatego chyba jednak bym zrobil tak jak na fotce
    nizej, chyba najprosciej czyli te plyty chodnikowe dal wszedzie na
    krawedziach wzluz dlugosci i szerokosci i tak pare cm na zew, a w
    srodku wylal beton, tylko pytanie czy jak bedzie w srodku beton to on
    nie popeka bo bede po nim jezdzil autem, i czy wogule tak mozna beton
    wylac do srodka jak na fotce.

    http://i29.tinypic.com/14ecr4x.jpg

  • 8. Data: 2009-09-16 12:25:02
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]
    > srodku wylal beton, tylko pytanie czy jak bedzie w srodku beton to on
    > nie popeka bo bede po nim jezdzil autem, i czy wogule tak mozna beton

    dobrze Tobie radzą z tą wylewką.
    15m.kw we dwie osoby + betoniarka wylejecie w jedno popołudnie i bedziesz
    miał przyzwoitą posadzkę.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-09-16 12:29:29
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    On 16 Wrz, 14:25, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > dobrze Tobie radzą z tą wylewką.
    > 15m.kw we dwie osoby + betoniarka wylejecie w jedno popołudnie i bedziesz

    dobra wiem ze tak lepiej ale zanim wyleje ta wylewke musialbym ten
    garaz podniesc, potem szalunek robic :) ale zrobie tak jak wyzej
    pisalem

    http://i29.tinypic.com/14ecr4x.jpg

    plyty chodnikowe na na krawedziach i wylewka do srodka, tylko prosze
    mi powiedziec, jak mam zrobic podloze pod te chodniki i jak pod beton,
    na chodniki wystarczy piasek ubity rowno ? a na wylewke w srodku ?

  • 10. Data: 2009-09-16 12:33:58
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]
    dobra wiem ze tak lepiej ale zanim wyleje ta wylewke musialbym ten
    garaz podniesc, potem szalunek robic :) ale zrobie tak jak wyzej

    Po co podnosić garaż.
    Wybrać tylko ziemi tyle ile chcesz wylewki-10-15 cm powinno starczyć
    Przy brzegach garazu układasz deski jako szalunek i w środek lejesz beton.
    Nie musisz wtedy kupowac żadnych płyt.

    Krzysiek