  • 11. Data: 2009-09-16 12:35:20
    Temat: Re: Podłoga w garażu - płyty chodnikowe + beton
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > dzieki kogutek za odpowiedz, ale sluchaj tylko ze ten garaz juz stoi i
    > nie mam mozliwosci zeby go przesunac, wiec ciezko bedzie robic wylewke
    > na calej powierzchni, dlatego chyba jednak bym zrobil tak jak na fotce
    > nizej, chyba najprosciej czyli te plyty chodnikowe dal wszedzie na
    > krawedziach wzluz dlugosci i szerokosci i tak pare cm na zew, a w
    > srodku wylal beton, tylko pytanie czy jak bedzie w srodku beton to on
    > nie popeka bo bede po nim jezdzil autem, i czy wogule tak mozna beton
    > wylac do srodka jak na fotce.
    >
    > http://i29.tinypic.com/14ecr4x.jpg
    Wybierz na 10 centymetrów w całym garażu. Dziurę zagruzuj i zalej betonem.

  • 12. Data: 2009-09-16 12:38:50
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Użytkownik "Lukasz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    wiadomościnews:193619a7-7ff9-4ce8-aff0-9d4046abaa4e@
    q14g2000vbi.googlegroups.com...
    > dobra wiem ze tak lepiej ale zanim wyleje ta wylewke musialbym ten
    > garaz podniesc, potem szalunek robic :) ale zrobie tak jak wyzej
    > pisalem
    >
    > Po co podnosić garaż.
    > Wybrać tylko ziemi tyle ile chcesz wylewki-10-15 cm powinno starczyć
    > Przy brzegach garazu układasz deski jako szalunek i w środek lejesz beton.
    > Nie musisz wtedy kupowac żadnych płyt.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    A po co tam szalunek z desek. W ziemi lać. Gruz się przydaje. Mniej betonu
    wychodzi. Taniej kosztuje bo gruz tańszy od betonu. Zrobisz 10 kilo betonu za
    złotówkę? Ktoś pisał że takie sześciokątne płyty kosztują złotówkę za sztukę.

  • 13. Data: 2009-09-16 13:47:55
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    dobra panowie nie powiedzialem jeszcze o jednym ten garaz jest troche
    na niskim terenie i jak popada mocniej deszcz to wiecie co sie
    dzieje :) dlatego jak poloze wokol krawedzi na dlugosci i szerokosci
    te plyty chodnikowe to ladnie do gory pojdzie 7 cm wiec tyle
    wystarczy, a pomyslcie ile bym musial sie grzebac z tym zeby samam
    wylewka podniesc go tyle do gory, wiec to jest + na te plyty
    chodnikowe, za 30 pare sztuk zaplace 160 zl + 20 zl za przywiezenie mi
    ich do garazu, + te pare workow z zaprawa do srodka zeby wylac, wiec
    wyjdzie ok 200 zl, a na wylewke nie wiem czy mniej bym wydal ? piasek,
    cement, czas, robota, organizacja ...

    I zawsze lepiej jak stoi taki blaszak na rownym twardym podlozu
    plytowym niz na wylanej na szybko byle jak wylewce.

    Chyba ze sie myle ? to piszcie

  • 14. Data: 2009-09-16 21:51:11
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Wrz, 15:47, Lukasz <p...@g...com> wrote:

    > chodnikowe, za 30 pare sztuk zaplace 160 zl + 20 zl za przywiezenie mi
    > ich do garazu, + te pare workow z zaprawa do srodka zeby wylac, wiec

    Drogo. Bardzo drogo! Uzywane plyty chodnikowe chodza po 1 pln, drozej
    to zdzierstwo. Jak z duza flaszka po miescie pojezdzisz to i za darmo
    (nie liczac tej flaszki;) dostaniesz tyle plyt, ze sobie spokojnie
    caly garaz nimi wylozysz :) Nie napisales jeszcze na czym teraz ten
    blaszak stoi ? Jak na golej ziemi to jednak warto go podniesc i
    osadzic np. na tych plytach, inaczej szybko rama zacznie rdzewiec (to
    zwykla pomalowana stal). Wybierz pod caloscia przynajmniej te 5cm i
    uzupelnij piaskiem. Na to plyty. Wytrzyma lata - prowizorki zawsze
    trzymaja najdluzej ;) Nie zapomnij o zakotwieniu go do podloza ->
    wystarcza ze 4 druty fi6 zabetonowane w dziurze glebokiej na 20-30cm,
    szerokiej na wielkosc dloni, zagiete na rame. Bez tego przy pierwszym
    wiekszym wietrze bedziesz garazu szukal pare metrow dalej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2009-09-17 12:45:41
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    On 16 Wrz, 23:51, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > szerokiej na wielkosc dloni, zagiete na rame. Bez tego przy pierwszym
    > wiekszym wietrze bedziesz garazu szukal pare metrow dalej :-)

    Hej gdzie chodza po 1 zl ? na necie widzialem juz z 5 ogloszen
    wszedzie sa po 5 zl za sztuke, a ja te plyty widzialem i sa w bardzo
    dobrym stanie.

    Mozesz napisac cos wiecej bo jak pisalem nie znam sie na budowalnce
    jak zakotwiczyc ten garaz i co to jest drut fi6 :P napisz tak zeby to
    ogarnal. pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-09-17 12:53:17
    Temat: Re: Podloga w garazu - plyty chodnikowe + beton
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Lukasz" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

    > Hej gdzie chodza po 1 zl ? na necie widzialem juz z 5 ogloszen
    > wszedzie sa po 5 zl za sztuke, a ja te plyty widzialem i sa w bardzo
    > dobrym stanie.

    Z tego co ja sie orientuje to faktycznie uzywane plyty tego typu chodza po
    1zl.
    U nas np takie plyty z demontazu po 1,2zl sprzedaje Przedsiebiorstwo robót
    drogowych- rozchodza sie jak swieze buleczki
    Uzywjki po 5zl to prawie cena nowej plyty. Nowe plyty wychodza ok 30-40zl za
    mkw(trelinka lub plyty 50*50cm)

    Krzysiek

  • 17. Data: 2009-09-17 13:20:44
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Hej gdzie chodza po 1 zl ? na necie widzialem juz z 5 ogloszen
    > wszedzie sa po 5 zl za sztuke, a ja te plyty widzialem i sa w bardzo

    Nie szukaj tylko na Alledrogo;)
    Rozejrzyj sie w Twoim miescie gdzie chodniki remontuja zagadaj z
    robotnikami, ew. wlascicielami firm. Spokojnie kupisz taniej

    Krzysiek

  • 18. Data: 2009-09-17 15:11:27
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    dobra plyty juz mam kupione przed garazem, troche piachu nasypie
    wyrownam i poloze, ale jeszcze nie wiem jak zrobic podloze pod wylewke
    w srodku garazu tak zeby to sluzylo lata? wybrac ziemi na 5-10 cm i co
    dalej? najpierw piach z 5 cm ubic potem na to co? kamienie? gruz? co
    lepsze? jak kamienie to lepsze duze czy male? duzo tego ma byc? i
    potem na to odrazu wylewka? cos czytalem ze sie woda polewa czysta
    przed wylaniem betonu? hmm no i jak potem jak sie wylewke zrobi, kiedy
    sie wyruwnuje czy sie woda polewa , dzieki :)

  • 19. Data: 2009-09-18 15:34:34
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    to jak ktos podpowie jak zrobic podklad pod ta wylewke i plyty
    betonowe ? :)