    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okna dachowe - niechlujstwo roboli
    Date: Fri, 25 Dec 2009 10:55:42 +0100

    quent pisze:

    > Potwierdzam.
    > Dlatego budowa to zwykle udreka. Najgorsze, ze mam to jeszcze przed soba :/

    A słyszałeś może o czymś takim jak 'Prawo przyciągania' ? :-)))

    Jak wmówisz sobie, że budowa to udręka, to rzeczywiście będzie dla
    Ciebie udręką, bo nastawisz się na dostrzeganie samych minusów.
    Jak uznasz jednak, że każdy problem, to nie problem, tylko wyzwanie, to
    przez swoje podejście do tematu sprawa będzie dla Ciebie zupełnie czymś
    innym, niz spodziewałeś się na początku ze swoim 'wisielczym' podejściem
    :-).

    Może popracuj najpierw nad samą świadomością czym tak na prawdę jest
    budowa, a potem się za nią zabieraj :-))).
    Dla mnie budowa, to czysta przyjemność, chociaż jestem dopiero na
    początku :-) - zalałem stropy nad parterem - dom parterowy z poddaszem
    użytkowym - ale nie uważam, żeby coś było udręką.

    Udręką może być to, co nie od Ciebie zależy, w moim przypadku była to
    cała papierkologia, która w sumie trwała blisko dwa lata. Reszta to już
    bułka z masłem. Kwestia doboru ludzi :-).

    Nie dramatyzuj. Nie jest tak źle :-D. Tysiące ludzi się budują i potem
    mieszkają chwaląc sobie i będąc dumni, że powzięli taką właśnie decyzję :-).

    pozdrawiam
    robercik-us