  • Data: 2018-04-10 21:04:07
    Temat: Re: Okna - gdzie oryginalne?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 20:21:08 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Zamiast? O co chodzi z tym hyoe''em na pc? Wydać kilkadziesiąt tys.
    > na to by po 5 latach zaoszczędzić raptem 20%, potem znowu wydać
    > kilka na serwis, wymianę, odkamienianie rur itp? To ja już wolę
    > płacić 20% więce za ogrzewaniej bez pc i mieć święty spokój.

    mnie chodzi o to ze budując marzenia, a nie budynek człowiek zwraca uwagi na
    designerskie okna, kolor obic tapczanów i różne tam z punktu widzenia fizyki budowli
    pierdoły.
    W konsekwencji budynek jest technicze spierdzielony tak, ze pochłania masę energii, a
    wtedy nie pozostaje nic tylko kocioł węglowy, który to jednak swietego spokoju nie
    zapewnia. Wręcz przeciwnie.
    A różnice nie będą mierzone w 20% a raczej 220 :) Nie idzie o różnie miedzy pompą
    ciepła a piecem węglowym, a różniece w budynkach które sie wybuduje porządnie (i
    wtedy wystarczy PC) lub nie. A kolor obić nie ma specjalnego znaczenia :)

    b.