  • Data: 2018-04-10 21:10:01
    Temat: Re: Okna - gdzie oryginalne?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-10 o 20:20, Marek pisze:

    > Zamiast? O co chodzi z tym hyoe''em na pc? Wydać kilkadziesiąt tys. na
    > to by po 5  latach   zaoszczędzić raptem 20%, potem znowu wydać kilka
    > na serwis, wymianę, odkamienianie rur itp? To ja już wolę płacić 20%
    > więce za ogrzewaniej bez pc i mieć święty spokój.

    Święty spokój?

    Zamiast wydać 40 tys. zł na pompę ciepła, płacić za ogrzewanie
    1500-2000zł za sezon, nie kiwając nawet  palcem przez 20 lat to wolisz
    wydać 60-70 tys. zł na śmieciucha, którego i tak będziesz musiał
    wymienić za 10 lat, bo skoroduje. Płacić za ogrzewanie po 3000-5000zł, a
    przy tym szarpać się z węglem i popiołem, wdychać kurz, dym i czad,
    zatruwać rodzinę i sąsiadów. Codziennie być upierdolonym węglem, sadzami
    i kurzem z popiołu. Mycie i pranie to także dodatkowe koszty (woda,
    ciepło do zagrzania wody, mydło). Za 20-30 lat wdychania tego świństwa
    mieć problemy z płucami, sercem, nadciśnieniem, a może i nowotworem i
    cholera wie jeszcze z czym..., a przy tym mieć poczucie, że się wydymało
    "pompowców", którzy musieli wydać tyle kasy. :)

    To jest dość często spotykane myślenie Polaka bez wyobraźni i nie
    umiejącego liczyć.