  • 1. Data: 2018-04-09 16:31:14
    Temat: Okna - gdzie oryginalne?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Potrzebuje zamówić okna, przejrzałem oferty popularnych marek
    oknoplast, Petecki itp., i wszyscy robią okna na zasadzie
    ramka+szyba. A ja bym chciał bardziej designerskie - kto takie
    robi?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-04-09 21:36:44
    Temat: Re: Okna - gdzie oryginalne?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 kwietnia 2018 16:31:20 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Potrzebuje zamówić okna, przejrzałem oferty popularnych marek
    > oknoplast, Petecki itp., i wszyscy robią okna na zasadzie
    > ramka+szyba. A ja bym chciał bardziej designerskie - kto takie
    > robi?

    ehhh, też chciałbym być bogaty :)

    b.

  • 3. Data: 2018-04-10 00:02:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Apr 2018 12:36:44 -0700 (PDT),
    Budyń<b...@g...com> wrote:
    > ehhh, też chciałbym być bogaty :)

    A biedny nie może mieć oryginalnych okien?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-04-10 08:08:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-04-10 o 00:02, Marek pisze:

    > A biedny nie może mieć oryginalnych okien?

    Nie bardzo rozumiem, na czym ta oryginalność ma polegać.
    Chcesz szybę bez ramy? Ramę bez szyby?

    --
    MN

  • 5. Data: 2018-04-10 09:07:18
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 09 Apr 2018 16:31:14 +0200, Marek napisał(a):

    > Potrzebuje zamówić okna, przejrzałem oferty popularnych marek
    > oknoplast, Petecki itp., i wszyscy robią okna na zasadzie
    > ramka+szyba. A ja bym chciał bardziej designerskie - kto takie
    > robi?

    https://www.witraze.info/ ?

    :)

    --
    Yakhub

  • 6. Data: 2018-04-10 09:37:20
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 00:02:20 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > A biedny nie może mieć oryginalnych okien?

    może - tyle ze braknie mu potem na inne sensowne sprawy. I zamiast pompy ciepła
    wstawi śmieciucha tak na przykład.
    Bo jakos sobie nie wyobrażam zeby fajne designerskie okna kosztowały mniej wiecej
    tyle co typowe. Ale może sie mylę.

    b.

  • 7. Data: 2018-04-10 09:38:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-04-09 o 16:31, Marek pisze:
    > Potrzebuje zamówić okna,  przejrzałem oferty popularnych marek
    > oknoplast, Petecki  itp., i wszyscy robią okna na zasadzie ramka+szyba.
    > A ja bym chciał  bardziej designerskie - kto takie robi?

    Wszyscy jaja sobie robią a człowiek w potrzebie.
    Szukaj Yawal, Aluprof
    Albo jak masz w ch... kasy to schuco.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2018-04-10 09:49:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 10 Apr 2018 08:08:31 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Nie bardzo rozumiem, na czym ta oryginalność ma polegać.
    > Chcesz szybę bez ramy? Ramę bez szyby?

    Chodzi mi o szprosy.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2018-04-10 10:36:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup walcarke do olowiu i lutownice 500W. Sam zrobisz. A jak Ci wyjdzie to masz pomysl
    na dochodowy interes.

  • 10. Data: 2018-04-10 13:41:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 09:49:33 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Chodzi mi o szprosy.

    Oknoplast zrobi Ci szprosy jakie chcesz. Ja mam po dwa poziome szprosy
    wysokości ok 2-3cm - na wysokości plus minus 1/4 od góry i od dołu. Tak
    sobie zażyczyłem i tak zrobili we wszystkich oknach:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=2191

    Chociaż nie wiem co szprosy mają do ramki, czy designu? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.