  • 1. Data: 2018-04-05 12:27:18
    Temat: Papa termozgrzewalna. Jaka?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Proszę o pomoc w wyborze papy termozgrzewalnej na płaski dach -
    nachylenie 10%.
    Jak dotąd mam doświadczenia z papą promocyjną z OBI oraz z papą znanej
    marki niemieckiej (kryli swoimi produktami krematoria w Auschwitz ;-)
    Ta pierwsza papa ma zbrojenie z nitek i się rozłazi. Poza tym jest
    bardzo cienka.
    Ta druga 2x droższa jest bez zarzutu (poza ceną).
    Obie papy mam na dachu u babci od ponad 10 lat i ta tania wymagała kilku
    napraw.
    Jaką papę polecacie, aby była przystępna cenowo i przyzwoitej jakości?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-04-05 15:24:07
    Temat: Re: Papa termozgrzewalna. Jaka?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Auschwitz ;-)
    no sam chyba znalazles rozwiazanie. tylko 2x drozej, a jak zaleje albo
    zerwie sie przy wietrze i rozpiepszy cos za co bedziesz musial zaplacic to
    sie oszczednosci na papie pojda papa.
    podaj nazwe bo nie chce mi sie szukac wszystkich co tam robili przy tym.
    bayer ? oni chyba cyklon robili....

  • 3. Data: 2018-04-05 18:58:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.04.2018 o 15:24, abn140 pisze:
    > podaj nazwe bo nie chce mi sie szukac wszystkich co tam robili przy tym.
    > bayer ? oni chyba cyklon robili....
    Papę robił Vedag, (a Cyklon firma Degesch, jakby kto pytał).
    Jacek

  • 4. Data: 2018-04-05 22:05:20
    Od: l...@g...com

    Na garażu kładł mi gość, który po pracy w hurtowni dekarsko budowlanej dorabiał sobie
    kładzeniem papy. Wg niego i taka zostala położona, tylko rosyjska, ukraińska papa,
    grubość ok. 5-6 mm. Wczesniej była kupiona przez ojca inna w miejscowej hurtowni i
    był to, porównując, zwykły szajs.