  • 1. Data: 2018-03-30 09:02:45
    Temat: szczelina w dachu, czym załatać
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    nademną jest dach, z papy na styropianie. będzie cały kryty papą za
    miesiąc, bo najpierw robią kominy. ale papa ma pęknięcie, 3mm szerokie
    parę metrów długie. w czasie deszczu leje się woda, którą ja w czynie
    społecznym łapie i wynoszę.
    Czym taką szczelinę zalać, zatkać, względnie tanio i samodzielnie? ma
    wytrzymać miesiąc - dłużej nie musi.

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-03-30 09:40:03
    Temat: Re: szczelina w dachu, czym załatać
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 30 marca 2018 09:02:47 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > społecznym łapie i wynoszę.
    > Czym taką szczelinę zalać, zatkać, względnie tanio i samodzielnie? ma

    lepik na zimno i pasek papy

    b.

  • 3. Data: 2018-03-30 09:43:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 marca 2018 09:40:05 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > lepik na zimno i pasek papy

    Pasek papy
    Na ciepło;)
    Termozgrzewalnej znaczy

  • 4. Data: 2018-03-30 10:21:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.03.2018 09:02, ToMasz pisze:

    > Czym taką szczelinę zalać, zatkać, względnie tanio i samodzielnie? ma wytrzymać
    > miesiąc - dłużej nie musi.

    W Castoramie jest do nabycia czarne mazidło w puszce pn. "Woda stop"
    (czy jakoś tak) Tytana. Uszczelniałem tym obróbkę blacharską komina.
    Trzyma jak złoto już rok.

  • 5. Data: 2018-03-30 13:59:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.03.2018 o 10:21, collie pisze:

    > W Castoramie jest do nabycia czarne mazidło w puszce pn. "Woda stop"
    > (czy jakoś tak) Tytana. Uszczelniałem tym obróbkę blacharską komina.
    > Trzyma jak złoto już rok.

    dzięki wyszysktim. nic nie zrobiłem, przyjechał facet z firmy która
    będzie robić nowy dach, zapaćkał

    ToMasz