  • 1. Data: 2018-03-31 15:30:57
    Temat: Schody
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Możecie mi doradzić jakie schody wybrac, czy lane na mokro czy podwieszane?.
    Mam dość dużo miejsca aby zmiescić schody zabiegowo zakrecane - cos fajnego
    dla oka i do uzytku domowego.
    Ma ktos ladne fotki takich schód albo gotowca z rysunkiem.

    Coś takiego?
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/e305e736298ee5cf
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/f922799003dc9e23

    Pozdrawiam T.

  • 2. Data: 2018-03-31 21:36:05
    Temat: Re: Schody
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-03-31 o 15:30, Twardy pisze:
    > Możecie mi doradzić jakie schody wybrac, czy lane na mokro czy
    > podwieszane?. Mam dość dużo miejsca aby zmiescić schody zabiegowo
    > zakrecane - cos fajnego dla oka i do uzytku domowego.

    Zabiegowe, to się robi tam gdzie nie ma miejsca, a jak jest to się robi
    spocznik, wygodniejsze to i bezpieczniejsze niż schody zabiegowe.

    Natomiast czy schody podwieszane, drewniane czy betonowe, to musisz się
    zastanowić co chcesz osiągnąć?
    Brzy wylewanych masz fizyczne i optyczne rozdzielenie przestrzeni,
    drewniane można zrobić tak, że będzie wrażenie, że rozdziału nie ma.
    No i druga sprawa, czy to klatka schodowa czy centralne miejsce
    pomieszczenia? W przypadku klatki schodowej bardziej sprawdzają się
    wylewane schody, w centralnym miejscu pomieszczenia lepiej będą
    wyglądać, choć nie zawsze, schody drewniane, to jest mocno indywidualna
    sprawa.

  • 3. Data: 2018-03-31 21:36:38
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    > Możecie mi doradzić jakie schody wybrac, czy lane na mokro czy podwieszane?.
    > Mam dość dużo miejsca aby zmiescić schody zabiegowo zakrecane - cos fajnego
    > dla oka i do uzytku domowego.
    A co co Ci będziem radzić.To Twój dom, to Ty będziesz po nich chodził.
    Poszukaj takich, przejdż się. Wyobraż sobie, jak wersalkę włożyć. Przede wszystkim
    spytaj właściciela czy takuśkie drugi raz by zrobił i dlaczego.
    Z spraw technicznych- wylewane plus obróbka, czy podwieszane? Te podwieszane będą
    tańsze.Ale: wchodzić na górę do czasu montażu będzie można tylko po drabinie.Czasem
    to utrudni robotę, rzadko- ułatwi.No i plus- masz czas na zastanowienie.
    Pozdro.abomito

  • 4. Data: 2018-03-31 22:41:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 marca 2018 21:36:40 UTC+2 użytkownik abomito napisał:
    >Wyobraż sobie, jak wersalkę włożyć.
    Ktos jeszcze wersalki na piętro w domu wnosi?
    Łóżka z ikea w zgrabnych pudełkach są a materace tak pakują ze paczka z dużym
    materacem jest mniejsza od karimaty z dawnych czasów;)

  • 5. Data: 2018-04-01 01:58:59
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Ktos jeszcze wersalki na piętro w domu wnosi?
    > Łóżka z ikea w zgrabnych pudełkach są a materace tak pakują ze paczka z dużym
    materacem jest mniejsza od karimaty z dawnych czasów;)
    Może nie.Ale są jakieś standardy, które trzeba stosować.Tym bardziej, że warto
    pomyśleć nie tylko o wejściu, ale i zajściu - z czymkolwiek-na dół.
    Kiedyś znajomy zawinszował sobie kacze schody.Rzeczywiście, miały dużo
    plusów.Niestety zapomniał, że przy używaniu tychże konieczna jest rozwaga
    i całkowita trzeżwość. Wyżył, ale nauka szczegółów była bardzo długa i bolesna...

  • 6. Data: 2018-04-09 23:00:26
    Temat: Re: chody
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 01.04.2018 o 01:58, abomito pisze:
> [...]
    > i całkowita trzeżwość. Wyżył, ale nauka szczegółów była bardzo długa i bolesna...

    Chodzi Ci o takie gdzie połowa stopnia na przemian jest głębsza?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2018-04-10 00:13:17
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Chodzi Ci o takie gdzie połowa stopnia na przemian jest głębsza?
    Tak.I zawsze trzeba zaczynać właściwą nogą.